آثار برگزیده پنجمین جشنواره هنر مقاومت انتخاب شدند

تهران (پانا) - دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنرمقاومت از استقبال چشمگیر هنرمندان رشته های مختلف هنرهای تجسمی کشور از بخش های ده گانه و داوری اولیه و انتخاب آثار برگزیده خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آثار برگزیده پنجمین جشنواره هنر مقاومت انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره هنر مقاومت ، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه و در استانه چهلمین سال گشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد خیرعه کننده و افزایش روزافزون فعالان و هنرمندان هنرهای تجسمی کشور به صورت تشکل های خودجوش مردمی و حرکت های جهادی توسط جوانان پویا و متخصص ایرانی هستیم. شجاعی طباطبایی افزود:جشنواره پنجم هنر مقاومت با تغییر رویکرد در فرم و شیوه اجرایی و نیز تغییر در محتوای مضامین یکی از موفق ترین ادوار خود را سپری می کند و این جشنواره مسیر خود را پیدا کرده است.انشاالله در نشستی که با حضور اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران گرامی خواهیم داشت جزییات بیشتری از این جشنواره و امار تعداد ارسال شده در بخش های ده گانه این جشنواره راتقدیم ملت شریف ایران و جامعه هنری خواهیم کرد.
وی از انجام داوری اولیه بخش های ده گانه و انتخاب اثار برتر و برگزیده برای نمایش و اکران در مرحله نهایی خبر داد و افزود:
در هربخش حدود 40 اثر توسط داوران بخش های مربوطه انتخاب گردید و از بین این آثار، از پدید اورندگان آثار نهایی که حائز رتبه و جایزه خواهند شد در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.
گفتنی است پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰ بخش « پوستر»، «تبلیغات شهری » ، «کارتون و کاریکاتور»، « تصویر سازی »، « طراحی صنعتی »، « پرچم و کتیبه»، « تایپوگرافی »، « گرافیک متحرک »، « نقاشی دیجیتال »، « عکس » و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی » بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار