جنیفر لوپز خبر ازدواج خود را تایید کرد

تهران (پانا) - «جنیفر لوپز» و «الکس رودریگز» در مصاحبه‌هایی جداگانه به خبر ازدواج خود با یکدیگر قطعیت بخشیدند.

کد مطلب: ۸۸۵۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جنیفر لوپز خبر ازدواج خود را تایید کرد

به گزارش یو اس ای تودی، ستاره معروف هالیوود، «جنیفر لوپز» در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره رابطه خود با «الکس رودریگز» صحبت به میان آورد و پس از مورد تمجید قرار دادنش، اذعان داشت که آنها مدتی است به ازدواج فکر می‌کنند ولی فعلا عجله ای برای این کار ندارند.

وی افزود: این کار به وقتش انجام خواهد شد.

از آن طرف ستاره شاخص بیسبال «الکس رودریگز» هم در مورد «جنیفر لوپز» چنین اظهاراتی داشته و با یک شور و حرارت خاصی از این سوپر استار هالیوود تعریف کرده و او را علاوه بر اینکه یک مادر فوق العاده دانسته، یکی از باهوش و زیرک‌ترین افرادی نام برده که تاکنون در طول زندگی اش دیده است.

لوپز گفته است دو فرزند او و دو فرزند رودریگز خیلی خوب باهم کنار می‌آیند و او خوشحال است که فرزندانش یک خواهر و برادر خوب پیدا کرده اند.

الکس رودریگز با نام کامل الکساندر امانوئل رودریگز در 27 ژوئیه 1975 در نیویورک متولد شد. پدرش و مادرش هر دو اهل جمهوری دومینیکن بودند.

او یکی از بزرگترین بازیکنان بیس‌بال اهل ایالات متحده آمریکا است که 22 فصل در لیگ برتر بیسبال آمریکا و در تیم های سیاتل ماینرز، تگزاس رنجرز و نیویورک یانکیز بازی کرده است. قد او 187 سانتیمتر و وزنش حدود 104 کیلوگرم می باشد.

لوپز تا امروز 3 بار ازدواج کرده است. اوجانی نوآ (ازدواج ۱۹۹۷-۱۹۹۸) کریس جاد (ازدواج ۲۰۰۱-۲۰۰۳) و مارک آنتونی (خواننده)(ازدواج ۲۰۰۴-۲۰۱۴) همسران پیشین لوپز هستند.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار