معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی :

مدیری تحوّلی خواهد بود که خود عامل تغییر باشد نه شاهد تغییر

مشهد (پانا) - نشست علمی و تخصصی پروژه علمی دانش آموزی جابربن حیان و راهبران آموزشی قطب شهید کلاهدوز با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۵۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیری تحوّلی خواهد بود که خود عامل تغییر باشد نه شاهد تغییر

نشست علمی و تخصصی پروژه علمی دانش آموزی جابربن حیان و راهبران آموزشی قطب شهید کلاهدوز با حضور حقیقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، پارسا ریاست اداره تکنولوژی و آموزشی ابتدایی اداره کل، سرگروه های آموزشی استان، معاونین آموزشی، کارشناسان تکنولوژی و گروه های آموزشی و راهبران آموزشی قطب شهید کلاهدوز و مدیران مستقل مدارس ابتدایی گلبهار در سالن استاد شکوهی اداره آموزش و پرورش گلبهار برگزار گردید.

ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: براساس سند تحول بنیادین نقش مدیران به عنوان رهبران آموزشی بسیار ویژه است و برای رهبری تحوّلی به باور و اعتقاد نیاز داریم و مدیری تحوّلی خواهد بود که خود عامل تغییر باشد نه شاهد تغییر.

وی افزود: مدیر آموزشگاه باید به تمام شاخص های تحولی درون مدرسه با دقت و ظرافت توجه کرده و برنامه ریزی های دقیقی برای واحد آموزشی داشته باشد و قطعا نیاز دانش آموزان احساس پویایی، نشاط و سرزندگی در مدرسه می باشد.

قابل ذکر است در ابتدای این جلسه حمیدرضا خمّر رئیس اداره آموزش و پرورش گلبهار ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در جلسه مسیر آموزش ابتدایی را در کشور راهی پرپیچ و سخت دانسته و ابراز امیدواری کرد همه متولیان آموزش ابتدایی بتوانند منشا تحوّل و تحرّک در این حوزه باشند.

در خاتمه پارسا رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن اشاره به طرح و برنامه های مقطع ابتدایی، توسعه حرفه ای معلّمان را بسیار لازم و ضروری برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار