در سفر مدیر کل به نهبندان مطرح شد:

تخصیص 75 میلیون تومان سرانه به دانش آموزان نهبندان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: در سه ماهه نخست امسال مبلغ 75 میلیون تومان به عنوان سرانه دانش آموزان شهرستان مرزی نهبندان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۸۸۵۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 75 میلیون تومان سرانه به دانش آموزان نهبندان

محمد علی و اقعی در سفر دو روزه خود به شهرستان مرزی نهبندان، با بیان این که صیانت از سلامت جسم و روان دانش آموزان خط قرمز و مهمترین رسالت آموزش و پرورش در استان است، تصریح کرد: 71مدرسه نهبندان از سیستم گرمایش مرکزی برخوردار هستند.

وی، ادامه داد: مابقی مدارس شهرستان از بخاری های تابشی و بخاری های نفتی کاربراتوری استفاده می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت قریب 120 مدرسه در 40 روستای نوار مرز این شهرستان اضافه کرد: دانش آموزان مرزنشین پرچمدار تعلیم و تربیت اسلامی و حافظان حریم فرهنگ ناب ایرانی اسلامی هستند که از هویت اصیل خود در برابر هجمه های ضد فرهنگی بیگانگان صیانت می کنند.

واقعی، ضمن تأکید بر اجرای زیر نظام های سند تحول بنیادین در مدارس استان، ابراز داشت: ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش و پرورش در خراسان جنوبی مستلزم اجرای دقیق 6 ساحت سند تحول بنیادین است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از 140 کیلومتر مرز مشترک شهرستان نهبندان با کشور همسایه به عنوان یک فرصت طلایی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی یاد کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان با رویکرد تولیدی کردن هنرستان ها قدم در این عرصه گذاشته و گام های موثری برداشته است.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با شرکت در برنامه میز خدمت پاسخگوی 40 نفراز فرهنگیان نهبندانی در زمینه جذب نیرو، سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی، سیستم های گرمایشی مدارس و رایگان شدن کتب درسی دانش آموزان محروم شهرستان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار