سید مجتبی هاشمی: سن تکلیف شروع ارتباط استوار و محکم تقرب الی الله است

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی استانی جشن تکلیف دانش آموزان مکلف پسر عشایر کشور در اردوگاه فرهنگی – تربیتی شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: سن تکلیف شروع  ارتباط  استوار و محکم  تقرب الی الله است

دراین جلسه که با حضور مسئولین و اعضای ستاد برگزاری این برنامه برگزار شد، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن اشاره به برگزاری دومین دوره این برنامه کشوری به میزبانی شهرستانهای استان تهران گفت: 324 نفر از دانش آموزان و 31 نفر از مربیان و سرپرستان عشایر 11 استان آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، سمنان، شهرستانهای تهران، لرستان، قزوین، کرمانشاه، گیلان و گلستان در این برنامه شرکت خواهند کرد.

هاشمی گفت: جشن تکلیف مقدمه‌ای جهت ترغیب دانش‌آموزان به انجام فرائض دینی و تقرب به پروردگار متعال و شروع دوره جدیدی در زندگی این نوجوانان پسر است.

او با بیان اینکه آموزش مسائل دینی و اعتقادی بعد از رسیدن به سن تکلیف از اهداف مهم تربیت دینی و اسلامی است، اظهار کرد: جشن تکلیف و رسیدن به سن تکلیف در حقیقت مقدمه و شروعی جهت گام‌های استوار و محکم در جهت تقرب الی الله است و همه باید به این امر مهم توجه کنند، چون سن تکلیف حلقه اتصال فرشیان با عرشیان است و دانش‌آموزان در این مراسم به زیبایی وظایف الهی و معنوی جهت شناخت پروردگار و درک بالای کمال انسانی دست پیدا می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: دانش‌آموزان مکلف شرکت‌کننده در این برنامه در واقع دعوت‌شدگان از طرف خداوند متعال برای مهیمانی الهی هستند و میزبانی این دانش‌آموزان افتخار ماست، لذا از همه همکاران می‌خواهم از تمام امکانات و ظرفیت‌های استان در جهت برگزاری برنامه به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

دومین دوره جشن تکلیف پسران عشایر کشور از 8 الی 11 اسفند ماه سال جاری در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید محمد منتظری شهریار برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار