سرپرست هیات شطرنج آذربایجان‌غربی:

ارومیه، میزبان مسابقات استانی شطرنج سریع آزاد

ارومیه (پانا)- سرپرست هیات شطرنج آذربایجان‌غربی گفت:مسابقات استانی شطرنج سریع آزاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در دو بخش بانوان و آقایان ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۵۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ارومیه، میزبان مسابقات استانی شطرنج سریع آزاد

آیدین بابایی سرپرست هیات شطرنج آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، اظهار داشت: مسابقات استانی شطرنج روز‌های ۱۱ تا ۱۲ بهمن امسال و همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در این مسابقات حدود ۱۵۰ شطرنج باز داخلی در دو بخش مردان و زنان و در ۹ الی ۱۱ دور به روش سوئیسی رقابت خواهند کرد که نتایج و جدول مسابقات جهت محاسبه درجه بین المللی به فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) ارسال خواهد شد.

سرپرست هیات شطرنج آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برخی شهرستان‌های استان نیز برای برگزاری مسابقات جام فجر اعلام آمادگی کرده بودند، افزود: سیاست هیات شطرنج، برگزاری چرخشی این مسابقات هرسال به میزبانی یک شهرستان بوده و با توجه به ظرفیت‌های بالای آذربایجان‌غربی در این رشته ورزشی و نیز توانمندی بالای شهرستان‌ها در میزبانی مسابقات مختلف، مسابقات شهرستانی در شهر‌ها برگزار و مسابقات استانی گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

بابایی، ظرفیت شطرنج در آذربایجان‌غربی را با توجه به حضور چهره‌های جدید از این استان در رده‌های سنی مختلف را پربار و امیدآفرین خواند و ابراز امیداوری کرد که برگزاری مسابقات مختلف استانی، کشوری و بین المللی در آذربایجان‌غربی باعث همگانی شدن بیشتر این رشته ورزشی در میان خانواده‌ها شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار