ایده پردازی دانش آموزان کاشانی در شهر هوشمند

اصفهان (پانا) - پس از جلسه هماهنگی میان مدیرعامل بنیاد نخبگان سعیدی و جمعی از مدیران آموزش و پرورش منطقه فرهنگی کاشان، دومین جشنواره جوانه های نوآور رسما" آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۸۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ایده پردازی دانش آموزان کاشانی در شهر هوشمند

محسن فخری، مدیر عامل بنیاد نخبگان سعیدی در حاشیه این جلسه اعلام کرد با هماهنگی بعمل آمده با مدیریت آموزش و پرورش شهرهای منطقه فرهنگی کاشان ، بخش دانش آموزی سومین همایش بنیاد نخبگان سعیدی با عنوان دومین جشنواره جوانه های نوآور با هدف تبلور خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در دانش آموزان ، به صورت ایده پردازی و با موضوع" شهر هوشمند " برگزار خواهد گردید.

وی افزود همزمان با برگزاری رویداد استارتاپی " شهر خوب" که ویژه عموم است و در اسفندماه در دانشگاه کاشان برپا خواهد شد ، این بخش را هم با حضور فعال دانش آموزان خلاق و ایده پرداز برگزار خواهیم نمود.

مدیرعامل بنیاد نخبگان سعیدی همچنین به برگزاری دوره آموزشی ویژه دانش آموزان و پیش رویداد این جشنواره در پنج شنبه آخر دی ماه سالجاری در تالار فیض دانشگاه اشاره کرد .

مهندس فخری گفت ، دانش آموزان امروز ، ظرفیتهای ناشناخته ای دارند که می توانند بسیاری از مسایل و مشکلات پیرامون خود را شناسایی و راه حل های خلاقانه را برای آن پیشنهاد دهند. آشنایی ویژه دانش آموزان با دنیای دیجیتال ، فرصت ایده پردازی در تشکیل شهر هوشمند را به آنها می دهد.

ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره از طریق بخش ثبت نام در سایت سومین همایش بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان به آدرس www.kashanidea.ir قابل انجام است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار