ثبت نام استارتاپ " شهر خوب" در سطح ملی آغاز شد

اصفهان (پانا) - مدیرعامل بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام استارتاپ " شهر خوب" خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام استارتاپ " شهر خوب" در سطح ملی آغاز شد

محسن فخری حل چالشهای مدیریت شهری در محورهای هفتگانه آب، حمل‌ونقل و ترافیک، پسماند، انرژی و محیط‌زیست، بهداشت و سلامت و گردشگری و صنایع و کسب‌وکارهای بومی را از موضوع نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری شهر خوب است.

دبیر سومین همایش بنیاد نخبگان سعیدی گفت: این رویداد در سطح ملی و با همکاری ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: خروجی این رویداد ملی، چندین مدل از کسب و کار دانش بنیان با ماهیت کسب‌وکار آنلاین و تجارت الکترونیکی باشد و بتواند بخشی از مسایل و مشکلات مدیریت شهری را حل نماید.

فخری با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد دانش بنیان و جایگاه دانشگاههای کارآفرین و جامعه محور در این موضوع، افزود: در زمانی که بخش عمده ای از جمعیت کشور در شهرها زندگی می کنند، پشتیبانی خیرین و ورود سرمایه گذاران در کنار معافیتها و حمایتهای دولت، تشکیل و گسترش شرکتهای دانش بنیان، رفع نیازهای زندگی شهری را رقم خواهد زد.

عموم دانشجویان، دانش آموختگان، مخترعان و فناوران، برای شرکت در نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب که با هدف حل چالش‌های مدیریت شهری با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود؛ تا 10 بهمن‌ماه مهلت دارند نسبت به حضور در این رویداد و ارسال آثار از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی http://www.kashanidea.ir اقدام کنند.

رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب از 8 تا 10 اسفند در دانشگاه کاشان برگزار می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار