رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای:  فعالان صنعت فرانچایز را حمایت می‌کنیم

تهران (پانا) - به گفته رئیس اتحادیه کشوریفروشگاه‌های زنجیره‌ای این اتحادیه از فعالان حوزه صنعت فرانچایز به جهت ایجاد اشتغال پایدار حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۸۸۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای:  فعالان صنعت فرانچایز را حمایت می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، امیر خسرو فخریان، رییس اتحادیه در دومین کنفرانس بین‌المللی "فرانچایز ایران" که هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب‌وکار برگزار شد، با اشاره به مزایای فرانچایز برای دولت گفت: ازجمله آن ایجاد اشتغال پایدار و کمک به افرادی است که برای راه‌اندازی کسب‌وکار نیاز به دانش و تسهیلات دارند.
وی بابیان اینکه در حال تدوین پیش‌نویس لایحه فرانچایز با کمک وزارت صمت هستیم، اظهار داشت: هدف ما تهیه‌ قانونی برای فرانچایز و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی است که در پی آن حقوق فرانچایز دهند و گیرنده حفظ شود.
به گفته رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال حاضر 600 فروشگاه فرانچایز عضو اتحادیه هستند که به‌طور میانگین اگر در هر فروشگاهی 7 نفر مشغول کار باشند، سهم اشتغال در حال حاضر حدود 4000 نفر است که قطعاً پتانسیل ایجاد اشتغال بالاتری در این صنعت وجود دارد.
فخریان وجود صندوق‌های متمرکز فروشگاهی را یکی دیگر از وجه‌های تمایز فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو اتحادیه برشمرد و تصریح کرد: این یک مزیت بزرگ برای دولت در شفافیت زنجیره‌ای‌های عضو اتحادیه است.
وی در پایان با تاکید بر اهتمام اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تحقق برنامه ششم توسعه و برنامه‌های دولت گفت: با تمام توان برای توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای که نتیجه آن ایجاد رفاه برای هموطنان و ثبات در بازار است، فعالیت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار