مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش

تصمیم‌گیری بایدبر مبنای ایجاد بار مثبت برای جامعه باشد

حسین‌بر: مدیریت، مولفه های سیستم را با سرعت منطقی به سمت هدف تعالی راهبری خواهد کرد

زاهدان (پانا) - به گفته مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در هر تصمیم 4 مولفه موثر وجود دارد که اگر این 4 مولفه مدنظر قرارگیرد تصمیم بسیار سنجیده است و بار مثبتی در جامعه خواهد داشت که شامل: کارآیی ، اثربخشی بر مبنای هدف ، انطباق با قوانین و مقررات و مشروعیت می شود.

کد مطلب: ۸۸۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم‌گیری بایدبر مبنای ایجاد بار مثبت برای جامعه باشد

یار محمد حسین‌بر در گردهمایی روسای امور اداری و تشکیلات ادارات کل آموزش و پرورش کشور در چابهار اظهار داشت: پیامد سنجی تصمیم، قبل از ابلاغ تصمیم صورت می گیرد که با اجرای این فرآیند مطمئنا تبعات و عواقب زیان دهی را شاهد نخواهیم بود.

وی تشکر از میزبانی شایسته همکاران در اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و شهرستانهای چابهار، کنارک و دشتیاری، بیان داشت: آخرین گزارش تحقیقی از میزان مکاتبات نامه های ورودی و خروجی از اول مهرماه 97 تا 30 آذر 97، رقم 403 هزار نامه را نشان می دهد که اداره کل امور اداری و تشکیلات با 16 درصد پاسخگویی به همه مکاتبات در آموزش و پرورش ایران، رقم 67 هزار نامه را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش افزود: با عنایت به حجم فعالیت بسیارزیاد و ضرورت دقت و حساسیت کار در این حوزه، اشتباهات انسانی در امور اداری می تواند تبعات بسیای داشته باشد.

حسین بر ادامه داد:پیامد سنجی تصمیم ، قبل از ابلاغ تصمیم صورت می گیرد که با اجرای این فرآیند مطمینا تبعات فوق را شاهد نخواهیم بود.

وی اظهار داشت: در هر تصمیم 4 مولفه موثر وجود دارد که اگر این 4 مولفه مدنظر قرارگیرد تصمیم بسیار سنجیده خواهد بود و بار مثبتی در جامعه خواهد داشت و این 4 مولفه عبارتنداز کارآیی، اثربخشی بر مبنای هدف ، انطباق با قوانین و مقررات و مشروعیت.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش نگهداشت، ارتقاء، حقوق و مزایا، نظام پرداخت، باز ساماندهی و در نهایت بازنشستگی را سیکل نیروی انسانی عنوان نمود.

وی خاطرنشان کرد: سیکل نیروی انسانی باید کامل، مستمر ودر یک حوزه باشد البته با حضور نیروهای توانمند، مطلع و برنامه ریز.

حسین بر افزود: در سیستان و بلوچستان از سال 92 تا سال 97 با کمترین میزان نیروی انسانی، بیشترین میزان ارتقا شاخص پوشش محقق شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار