در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام مطرح شد:

عزم جدی مسئولان برای ریشه کنی فساد/ رونق کسب و کار و اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی

ایلام(پانا)- استاندار ایلام، با بیان اینکه ورود به موقع دستگاه قضا مانع سوء استفاده مالی توسط افراد سودجو می شود، گفت: عزم مسئولان نظام برای ریشه کنی این مفاسد که موجب نارضایتی مردم می شود، بسیار جدی است.

کد مطلب: ۸۸۴۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
عزم جدی مسئولان برای ریشه کنی فساد/ رونق کسب و کار و اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی

«قاسم سلیمانی دشتکی»، صبح امرو (۱۹ دی) در جلسه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی این استان، اظهار کرد: دولت نسبت به برگزاری مستمر جلسات اقتصاد مقاومتی اهتمام جدی دارد و تاکنون نیز در سایه برپایی این نشست هماهنگی بین دستگاه ها برای رفع تنگناهای موجود و حل و فصل بسیاری از مشکلات فی مابین بیشتر شده است.

وی، تصریح کرد: موافقت رهبر معظم انقلاب نیز با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی با توجه به شرایط تحریم و هماهنگی هرچه بیشتر نهادها در مقابله با آثار آن بسیار تعیین کننده بوده است.

استاندار ایلام، با اشاره به شناسایی برخی مفاسد اقتصادی در بخش های مختلف ورود به موقع دستگاه قضایی را در شناسایی این مشکلات و مقابله جدی با افراد خاطی تعیین کننده دانست و یادآور شد: عزم مسئولان نظام برای ریشه کنی این مفاسد که موجب نارضایتی مردم می شود، بسیار جدی است.

سلیمانی دشتکی، در ادامه به دیدارهای خود با مسئولان ارشد کشور و قول های مساعد آنان برای مشارکت هرچه بیشتر در روند توسعه استان اشاره کرد و گفت: تحقق نتایج این دیدارها نیازمند پیگیری مستمر مدیران اجرایی مربوطه است که باید با حضور در وزارتخانه ها انها را از مسئولان ذیربط مطالبه کنند.

وی، گفت: یکی از برنامه های دولت در استان ها برای رونق کسب و کار اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی بود که در مرحله نخست به پایان رسید که خوشبختانه عملکرد استان قابل دفاع بود و تمامی منابع جذب شد.

استاندار ایلام، از مدیران مربوطه خواست در مرحله دوم واگذاری این تسهیلات نیز به طور جدی پای کار باشند تا ضمن رفع نواقص مرحله اول بتوانیم ضمن جذب کامل آن اهداف این پروژه مورد تاکید دولت در استان ها را اجرایی کنیم.

سلیمانی دشتکی، همچنین با اشاره به ظرفیت های استان در بخش گردشگری خواستار توجه به توسعه مجتمع های توریستی برای رونق بیش از پیش این بخش در استان ایلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار