در گفت و گو با پانا

فرماندار ورزقان: سود زیاد، دلیل اصلی قطع و فروش درختان باغی منطقه ارسباران بود

اکثر روستاهای ورزقان از آب چاه استفاده می کنند

تبریز (پانا) – فرماندار ورزقان، رسیدن به سود زیاد را دلیل اصلی قطع درختان منطقه ارسباران توسط باغداران اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ورزقان: سود زیاد، دلیل اصلی قطع و فروش درختان باغی منطقه ارسباران بود

حسن یحیوی در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص اخبار منتشره قطع درختان منطقه ارسباران بیان می کند: "در منطقه ورزقان هیچ درخت جنگلی قطع نشده است".

وی ادامه می دهد: " این درختان قطع شده که تصویر ان در رسانه ها منتشر شده است مربوط به درختان باغی هستند که باغداران اقدام به قطع و فروش درختان باغ خود کرده اند".

فرماندار ورزقان اضافه می کند: " همیشه و هرساله این اتفاق روی می دهد ولی امسال تعداد درختان قطع شده باغی زیاد بود و دلیلش هم این بود که پول خوبی برای چوب این درختان پرداخت می شد لذا صاحبان باغ، چوب درختان خود را به فروش رساندند."

یحیوی می افزاید: " همیشه قطع درختان جنگلی ممنوع است و این موضوع که ممنوع بودن قطع درختان شمال سبب شده تا متقاضیان به سمت درختان ارسباران و قطع آن ها روی بیاورند صحت ندارد."

وی می گوید: " عموم مردم و کسانی که نگران این امر هستند بدانند که مطمئنا باغداران امسال به جای درختان قطع شده حتما درخت جدید می کارند".

عملیات آبرسانی به 65 روستا ورزقان

فرماندار ورزقان از آغاز عملیات آبرسانی به 65 روستای ورزقان خبر داد ه و می گوید: " اکثر روستا های ورزقان از آب چاه برای شرب استفاد ه می کنند و با این اقدام می خواهیم تا مردم روستا هاآب پایدار و بهداشتی تر مصرف کنند.

یحیوی در ادامه می گوید: " ورزقان یکی از شهرستان های پرجاذبه برای گردشگری است آب و هوای بسیار خوب و روستا های زیبا و دیدنی و هچنین مناطق جنگلی و آثار تاریخی زیادی دارد و می تواند به قطب گردشگری تبدیل شود."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار