مدیر موفق ، کانون را نجات داد

درگز، خراسان رضوی (پانا) - مدیر موفقی توانست طی یک سال با دست خالی کانون شقایق لطف آباد را دوباره بسازد.

کد مطلب: ۸۸۴۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر موفق ، کانون را  نجات داد

در طی بازدیدی که کارشناس کانون ها درگز از کانون شقایق در بخش لطف آباد داشتند ، با خیردوست، مدیر این کانون به گفتگو پرداختند.

در طی این بازدید خیر دوست، با اشاره به این که در ابتدای انتصابشان به مدیریت کانون شقایق، این کانون بصورت آشفته و تقریبا به هم ریخته بود و قبل از این نیز ساختمان کانون شقایق در اختیار مجتمع دیگری بود.

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه مسئولان با توجه به مشکلاتی که در آموزش و پرورش وجود دارد و درگیری های دیگری که داشتند باعث شده بود که به کانون توجه کمتری شود، من در ابتدا تحویل این کانون زمانی که این کانون بصورت تقریبا مخروبه در آمده بود مواجه شدم و تنها راه برای خروج کانون از این وضعیت را تلاش و همت چند برابری در این کار دانستم.

از اعضای خانواده ام صمیمانه تشکر میکنم که بدون هیچ چشم داشتی و هیچ مبلغی بیشترین سعی را برای بهتر شدن این کانون داشتند من خودم بارها متوجه این مساله شدم که پسرم در حال کار در این کانون بود و این اشتیاق او بود که وضعیت کانون را به اینجا رساند.

من با پرس و جو و جستجوهایی که داشتم موفق شدم تا با چندین خیر از شهرهای تهران و مشهد گفتگو کنم و زمانی که وضعیت این کانون را با آنها در میان گذاشتم و از اهمیت وجود این کانون در لطف آباد با آنها سخن گفتم. آنها نیز خوشبختانه در این کار به من کمک کردند و قطعا بدون یاری آنها امروز کانون شقایق به این صورت نبود.

البته باید این نکته را هم اضافه کنم که شهرداری لطف آباد نیز در کمک به هرچه بهتر شدن وضعیت این کانون تلاش کردند که قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار