کارگاه آموزشی مهارتی مربیان پیشتاز قطب جنوب سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

ایرانشهر (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه آموزشی مهارتی مربیان پیشتاز قطب جنوب این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی مهارتی مربیان پیشتاز قطب جنوب سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

سید موسی سجادی با بیان این که این دوره آموزشی شامل مناطق و شهرستان های بزمان، لاشار، بمپور، دلگان و.. نیز بوده، اظهار کرد: این کارگاه ویژه معاونین، کارشناسان و مربیان سازمان دانش آموزی به صورت قطبی در شهرستان ایرانشهر برگزار شده است.

وی با اشاره به تاریخچه ی سازمان دانش آموزی از ابتدای تأسیس و تغییر و تحولات آن تا کنون، افزود: تقویت تربیت اجتماعی و روحیه ی نظم و قانون گرایی هدف اصلی این سازمان بوده است که خوشبختانه به خوبی به این مطلوب دست یافته ایم.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: باتوجه به اینکه فلسفه ی سازمان دانش آموزی همفکری، همدلی، همکاری بیان شده است که در راستای این موضوع به کشف استعداد های ارزشمندی نائل گردیده‌ایم.

به گزارش پانا برنامه ی مهارتی آموزشی مربیان پیشتاز حاضر در این جلسه از قبیل چوب بندی وگره زنی، امداد و نجات، نظام و صف جمع به صورت گروه‌های چند نفره در محل کانون فرهنگی تربیتی معراج ایرانشهر با حضور مدرسین شهرستان برگزار شده است.

خبرنگار دانش آموز/ زهرا سلطان آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار