معاون سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد: هنوز بخشنامه ای در مورد استخدام آموزش دهندگان نهضت ابلاغ نشده است

پانا (یاسوج) ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد می گوید هنوز بخشنامه ای در مورد آخرین مصوبه مجلس شورای اسلامی مربوط به استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی به استانها اعلام نشده است.

کد مطلب: ۸۸۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون سوادآموزی  کهگیلویه وبویراحمد: هنوز بخشنامه ای در  مورد استخدام آموزش دهندگان نهضت ابلاغ نشده است

سیدحمدالله خواهش نیک در گفت و گوی تلویزیونی شبکه استانی دنا، اظهار کرد: براساس جزئیات مصوبه مجلس، آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در یک آزمونی شرکت و در صورت کسب نمره قبولی دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان را طی می کنند و پس از آن ساماندهی می شود.

خواهش نیک گفت: از تیرماه امسال ودر 2مرحله به آموزش دهندگان اعلام تا نسبت به ویرایش تکمیل اطلاعات خود در سامانه سوادآموزی اقدام کنند.

او گفت: ویرایش اطلاعات مربوط به تمامی آموزش دهندگانی از سال1379تا1396ومصوبه مجلس شورای اسلامی مربوط به آموزش دهندگان وسوابق قبل از 92می باشد.

خواهش نیک با اشاره به اینکه مسئولان سازمان نهضت سوادآموزی پیگیری لازم را انجام دادند گفت: هرگونه اطلاعیه به محض اعلام از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور سریعاً به اطلاع آموزش دهندگان می رسد.

بر اساس مصوبه مجلس افرادی که از سال 1379 به‌صورت حق‌التدریس با نهضت سوادآموزی به‌صورت آموزشیار همکاری داشته‌اند، ولی همکاری آنها مستمر نبوده است، با روش زیر استخدام می‌شوند:

آنها در آزمونی با سقف نمره 100 امتیازی شرکت می‌کنند؛ برای این دسته هر سال خدمت 5 امتیاز محسوب می‌شود که سقف آن 30 امتیاز است و 70 امتیاز به آزمون وابسته است. کلیه افرادی که به نحوی مشمول بندهای قبلی این یادداشت شده‌اند، مشمول این بند خواهد بود.

به گفته معاون سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد هنوز بخشنامه ای برای برگزاری آزمون بین آموزشیاران نهضت سواد آموزی از سوی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل استانها ابلاغ نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار