جایزه گلدن گلوب برای ترانه بردلی کوپر و لیدی گاگا

تهران (پانا) –- ترانه «شالو» ساخته بردلی کوپر و لیدی گاگا برای فیلم «تولد یک ستاره» برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین ترانه فیلم شد.

کد مطلب: ۸۸۴۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جایزه گلدن گلوب برای ترانه بردلی کوپر و لیدی گاگا

به گزارش سی ان ان، آهنگ Shallow ساخته «بردلی کوپر» و «لیدی گاگا» برای فیلم A Star Is Born (تولد یک ستاره) که امسال نامزد اغلب جوایز سینمایی و موسیقی بوده است صبح دوشنبه 7 ژانویه 2019 در هفتادوششمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب برنده جایزه بهترین ترانه فیلم شد.

فیلم در بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و زن نیز نامزد گلدن گلوب بود که موفق به کسب جایزه نشد.

این آهنگ یکی از قطعات آلبوم «تولد یک ستاره» است که در اکتبر 2018 رونمایی و منتشر شد. همه قطعات آلبوم حاصل همکاری بردلی کوپر و لیدی گاگا است که دو نقش اصلی فیلم را نیز ایفا می‌کنند. موزیسین‌های دیگری ازجمله لوکاس نلسون، برایان نیومن، دیوید کوب، نیک مانسن، مارک رانسن، آنتونی رزماندو و اندرو ویت در ساخت ترک‌های این آلبوم با کوپر و گاگا همکاری کردند.

قطعات این آلبوم در سبک‌های کانتری، راک بلوز و پاپ است. آلبوم «تولد یک ستاره» بعد از انتشار در بالای لیست پرفروش‌ترین آلبوم سال در 15 کشور دنیا قرار گرفت.

ترانه Shallow علاوه بر شانس نامزدی اسکار، موفق به کسب نامزدی گرمی در 4 رشته ازجمله بهترین ترانه سال و بهترین آهنگ سال شده است. فیلم A Star Is Born در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد (کوپر) و زن (لیدی گاگا) نیز نامزد گلدن گلوب شده است.

«تولد یک ستاره» داستان زندگی جکسون (بردلی کوپر) خواننده مشهوری است که با مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر دست‌به گریبان است. او در یک کافه با خواننده گمنامی به نام اَلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه‌ساز و خواننده همراه با او همراهی کند. نخستین اجرای مشترک این دو درهای موفقیت را به روی اَلی باز می‌کند این همکاری به ایجاد علاقه میان این دو موزیسین منجر می‌شود که مدتی بعد و در مراسمی بسیار ساده ازدواج می‌کنند اما جکسون در مسیر تباهی قرار می‌گیرد...

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار