در ادعائی مضحک؛

ترامپ: ایران می‌خواهد مذاکره کند!

تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر ادامه تعطیلی دولت این کشور و چالش پیش روی خود در سال نو میلادی مدعی شد: وضع ایران خوب نیست؛ آن ها می خواهند مذاکره کنند!

کد مطلب: ۸۸۴۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: ایران می‌خواهد مذاکره کند!

به گزارش مهر از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه ای به تکرار مواضع خصمانه واشنگتن علیه تهران پرداخت.

رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای تأثیرگذاری بر ادامه تعطیلی دولت این کشور و چالش پیش روی خود در سال نو میلادی گفت: وضع ایران خوب نیست؛ آن ها می خواهند مذاکره کنند!

دونالد ترامپ در این خصوص مدعی شد: کنار گذاشتن توافق وحشتناک هسته‌ ای با ایران (برجام)، اثر زیادی بر آن‌ ها داشت. آن ها دارند نیروهایشان را از همه‌جا عقب می‌ برند.

این در حالیست که وی پیشتر نیز با طرح ادعائی مشابه به دنبال جلب نظر جمهوریخواهان تندروی ضد ایرانی به منظور پیشبرد اهداف خود در آمریکا بوده است.

گفتنی است، نشست تیمی از نمایندگان دولت آمریکا و نمایندگان کنگره آمریکا که با هدف بررسی راه های خاتمه دادن به تعطیلی کاخ سفید برگزار شد، بدون نتیجه ماند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش با اشاره به برگزاری نشست نمایندگان دو طرف از بی حاصل بودن مذاکرات بین آنها خبر داد.

وی در پیامی توییتری نوشت در این نشست که به ریاست «مایک پنس» با نمایندگان کنگره برگزار شد، پیشرفتی حاصل نشده است.

پیش از این و با شکست مذاکرات رئیس جمهور آمریکا و رهبران حزب دموکرات بر سر بودجه پیشنهادی کاخ سفید برای ساخت دیوار مرزی مکزیک، ترامپ پیشتر از آمادگی خود برای طولانی تر شدن تعطیلی دولت فدرال خبر داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار