توزیع روزانه 20 تن گوشت مرغ منجمد درآذربایجان‌غربی

ارومیه(پانا)-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد روزانه 20 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت 8 هزار و 900 تومان به بازار عرضه شود.

کد مطلب: ۸۸۳۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع روزانه 20 تن گوشت مرغ منجمد درآذربایجان‌غربی

جعفرصادق اسکندری اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد روزانه 20 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت 8 هزار و 900 تومان به بازار عرضه شود.

وی افزود: واحدهای مرغداری که با قیمت مصوب، گوشت مرغ عرضه کنند در ازای هر یک کیلو گوشت مرغ عرضه شده سه کیلوگرم کنجاله سویا و چهار کیلوگرم ذرت به نرخ مصوب تحویل بگیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ زنده 11 هزار و 500 تومان است و سازمان بازرسی بر عرضه آن نظارت خواهد داشت.

وی با اشاره به توزیع این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجاز شبکه توزیع استان، گفت: توزیع این مواد گوشتی پروتئینی تا متعادل شدن قیمت‌ها و تنظیم بازار ادامه دارد.

اسکندری با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه تامین این اقلام وجود ندارد، گفت: مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز گوشت مورد نیاز خود را به نرخ دولتی تهیه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در یک ماه اخیر بیش از 5850 بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح عرضه صورت گرفته که در طی این بازرسی‌ها 409 فقره پرونده تخلف با 485 عنوان تخلف به ارزش بیش از 78 میلیارد تومان پرونده تشکیل گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی با اشاره به وجود 1038 انبار و 321 سردخانه، تعداد بازرسی‌ها از واحدهای مذکور یک ماه اخیر 230 مورد بوده، عنوان کرد: در کل ارزش ریالی پرونده‌های تخلفات مکشوفه بیش از 392 میلیارد ریال بود.

اسکندری با بیان اینکه در برخورد با تخلفات بازار با هیچ‌کس تعارف نداریم، افزود: از بازرسین انتظار می‌رود کار نظارت و گزارش‌دهی تخلفات بازار را به صورت دقیق و به نحو احسن انجام دهند تا با افراد متخلف که باعث ایجاد اختلال در بازار و تضییع حقوق مردم می شوند، قاطعانه برخورد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار