تصادف در محورهای مختلف آذربایجان‌غربی 3 نفر کشته برجا گذاشت

ارومیه(پانا)-فرمانده پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: در پی دو سانحه شدید رانندگی در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی امروز، 3 نفر فوت و 3 نفر به شدت مصدوم شدند.

کد مطلب: ۸۸۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تصادف در محورهای مختلف آذربایجان‌غربی 3 نفر کشته برجا گذاشت

عباس فرمانی اظهار داشت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور اشنویه به ارومیه ماموران پلیس راه به همراه گروه‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.


وی اضافه کرد: این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه پژو‌پارس با یک دستگاه سواری ام وی ام در مسیر روبه‌رو رخ داده و دو نفر به علت شدت جراحت در دم فوت کرده بودند و سه مجروح هم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان‌غربی به فوت راکب موتور سیکلت هم در شهرستان پلدشت، اشاره کرد و افزود: در سانحه رانندگی دیگر در داخل پلدشت، راکب موتورسیکلت براثر برخورد با سواری پژوپارس جان باخت.

وی، رعایت نکردن حق تقدم از جانب راننده موتور سیکلت را علت بروز این سانحه اعلام کرد.

فرمانی با اشاره به سرعت بالا و خواب آلودگی رانندگان در حین رانندگی، خاطرنشان کرد: در چند ماهه اخیر خروج از جاده و واژگونی خودروها عامل 33 درصد تصادفات جاده‌ای در استان بوده است.

وی گفت: به رانندگان توصیه می‌شود که زمان و سرعت خود را به خوبی مدیریت کنند تا از بروز تصادفات جرحی و فوتی جلوگیری شود.

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین راهکار برای کاهش تصادفات فرهنگ‌سازی است، نباید نقش مؤثر فرهنگ‌سازی را در زندگی مردم فراموش کرد چرا که هر روز در محورهای استان ده‌ها تصادف فوتی و جرحی رخ می‌دهد و نیازمند فرهنگ‌ رانندگی در خانواده‌ها و رانندگان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار