سخنگوی فراکسیون امید به پانا خبرداد

ورود فراکسیون امید به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی در زندان

سخنگوی فراکسیون امید: مسئولان وزارت اطلاعات به فراکسیون امید دعوت شدند

تهران (پانا) - سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از دعوت مسئولان وزارت اطلاعات برای بررسی ادعاهای یکی از فعالان کارگری مبنی بر شکنجه در دوره بازداشت خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۳۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ورود فراکسیون امید به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی در زندان

فاطمه سعیدی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با پانا با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه) هیات رئیسه فراکسیون امید، اظهار کرد: « مسائلی که اخیرا درباره آقای اسماعیل بخشی و شکنجه او مطرح شد، در فراکسیون امید مورد بحث قرار گرفت.»

او ادامه داد: «در نهایت در این جلسه مقرر شد از مسئولان وزارت اطلاعات برای بررسی ادعای آقای اسماعیل بخشی و ارائه گزارش به فراکسیون امید دعوت به عمل آید.»

او درباره دیگر موارد مطروحه در نشست هیات رئیسه فراکسیون امید نیز گفت: «همچنین آقای رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در جلسه امروز هیات رئیسه فراکسیون امید حضور یافت و گزارشی از فعالیت‌های این وزارتخانه و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سال جاری و آینده گزارشی را ارائه کرد.»

به گزارش پانا، جمعه شب اسماعیل بخشی که در جریان اعتراضات صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه بازداشت شده بود در پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر از شکنجه خود به دست ماموران وزارت اطلاعات در زندان داد.

این ادعا با بازخوردهای فراوانی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. محمد کاظمی، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در همین زمینه تاکید کرد که مسئولان مربوط در وزارت اطلاعات باید به این مسئله رسیدگی کنند.

علی مطهری، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی نیز در همین زمینه تاکید کرد که شکنجه اسماعیل بخشی در صورت صحت «مایه شرمساری» است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار