کارگاه توانمند سازی مدیران مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در آببخش برگزار شد

آببخش ،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت : استفاده از ظرفیت مدیران توانمند در اجرای طرح‌های توانمندسازی می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزش داشته باشد.

کد مطلب: ۸۸۳۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمند سازی مدیران مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در آببخش  برگزار شد

اکرم پاپری گفت: هیچ برنامه ای در آموزش و پرورش به ثمر نخواهد نشست مگر اینکه مورد اعتمادو باور مدیران و معلمان قرار گیرد و در مدرسه و کلاسهای درس عملیاتی و اجرایی شود .

پاپری افزود: باید تلاش کنیم تا دانش آموزان احساس خودارزشمندی داشته باشد و احساس امید به آینده وجودش آن چنان فرابگیرد که برای دستیابی به اهداف آینده خود حاضر به تحمل سختی باشد.

خ پاپری در ادامه به ضرورت آگاهی و دانش بیشتر دانش آموزان در خصوص هدایت تحصیلی هم اظهار داشت : دانش آموزان باید متناسب با استعداد، علائق، توانمندی و نیاز جامعه و بازارکار به رشته های مختلف هدایت شوند.

وی اضافه کرد: بهسازی فرایندهای آموزشی از رویکردهای آموزش و پرورش منطقه آب پخش است که مدیران بایستی در راستای این رویکرد حرکت و از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

رئیس اداره آموزش متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست بیان داشت : استفاده از ظرفیت مدیران توانمند در اجرای طرح‌های توانمندسازی می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزش داشته باشد.

حسین آبادی بیان داشت : ما می خواهیم نسلی را تربیت کنیم که به یکدیگر عشق بورزند ، همدیگر را دوست داشته باشند، به خاطر یکدیگر حاضر به ایثارو فداکاری باشند، اسرار یکدیگر را فاش نکنند، اهل خیانت و دروغ نباشند و به هویت ایرانی ،اسلامی خود عشق بورزند .

وی در ادامه افزود: وظیفه اصلی یک مدیر، تسهیل و پیشبرد امر آموزش و یادگیری است که برای رسیدن به این هدف، مدیران بایستی با فرایندهای یادگیری و اهداف آموزشی که در سند تحول نظام تعلیم و تربیت آمده، به خوبی آشنا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار