معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر :

طرح مدرسه در دستان من، تمرین مسئولیت پذیری در مدارس استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر(پانا)__قاسمی در بازدید از دبستان امید انقلاب مجری طرح مدرسه در دستان من در جمع دانش آموزانی که امروز به عنوان مدیر، معاون و آموزگار امور مدرسه را در دست داشتند اظهار داشت: برنامه ای که امروز انجام می شود به نوعی تمرین آینده و مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۸۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح مدرسه در دستان من، تمرین مسئولیت پذیری در مدارس  استان بوشهر برگزار می شود

قاسمی در بازدید از دبستان امید انقلاب مجری طرح مدرسه در دستان من در جمع دانش آموزانی که امروز به عنوان مدیر، معاون و آموزگار امور مدرسه را در دست داشتند اظهار داشت: برنامه ای که امروز انجام می شود به نوعی تمرین آینده و مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خطاب به دانش آموزان افزود: امروز از اجرای این طرح لذت ببرید و سعی کنید مدرسه با نشاطی بسازید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز بیان داشت: یکی از رویکردهایی که در آموزش و پرورش وجود دارد آموزش مهارت های اجتماعی و مهارت های زندگی است که یا در کلاس درس و از طریق کتاب درسی و یا در قالب طرح هایی از سوی آموزش و پرورش اجرا می شود.

مرتضی روان دوست ادامه داد: نگاه ما به آموزش ابتدایی یک نگاه ویژه است زیرا اعتقاد بر این است که اگر قرار است تحولی در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد باید به شکل زیر ساختی برنامه ریزی کنیم که زیر ساخت ما آموزش ابتدایی است.

وی افزود: طرحی که امروز تحت عنوان مدرسه در دستان من در تمام مدارس ابتدایی شهرستان بوشهر در حال اجرا است باعث می شود که دانش آموزان هم با سختی و شرایط کار معلمان آشنا شوند و خود را با شرایط و استانداردهای مدرسه هماهنگ کنند و هم جامعه پذیری را از همین سن آموزش ببینند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار