پلمپ ۲۸ دستگاه غیراستاندارد در شهربازی‌های اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل استاندارد اردبیل: در راستای ارتقای ایمنی، از ابتدای امسال ۲۸ دستگاه غیراستاندارد بازی در پارک‌ها و شهربازی‌های این استان پلمپ شده است.

کد مطلب: ۸۸۳۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پلمپ ۲۸ دستگاه غیراستاندارد در شهربازی‌های اردبیل

هاشم علایی در جریان نظارت بر مراکز بازی شهرستان اردبیل تصریح کرد: با نظارت‌های دقیق انجام یافته از سوی سازمان بازرسی استاندارد تا کنون ۲۸ دستگاه وسایل بازی غیراستاندارد در سطح پارک و مجموعه‌های بازی استان پلمپ شدند .

به گفته مدیرکل استاندارد استان عدم تامین ایمنی دستگاه‌های بازی ممکن است با حوادث غیرقابل جبران و سختی در انتظار باشد و در این راستا نیازمند افزایش نظارت‌ها و استانداردسازی وسایل بازی هستیم .

علایی یادآور شد: عدم اخذ تاییدیه استاندارد در وسایل بازی با دقت رصد شده و هر مجموعه‌ای که از چنین امکانی برخوردار نباشد با برخوردهای سخت قانونی همراه خواهد شد .

او توضیح داد: شهرداری‌های استان نقش بسیار ویژه‌ای را در تامین امنیت و سلامتی شهروندان برعهده دارند و باید با هوشیاری و استمرار نظارت‌ها بلافاصله و بدون از دست دادن وقت از فعالیت شهرهای بازی که فاقد ایمنی و گواهی‌های ایمنی هستند جلوگیری به عمل آورند .

مدیرکل استاندارد استان اضافه کرد: شهروندان نیز در راستای تامین امنیت و تداوم نظارت‌ها می‌توانند نقش تاثیرگذار خود را ایفا کنند و در صورت اطلاع از عدم برخورداری این مجموعه‌ها از گواهی‌های بازرسی موارد را سریعا به مرکز استاندارد و تحقیقات استان اطلاع داده تا بازرسی و اقدامات مورد نظر اجرایی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار