نشست کمیته شفاف سازی برگزار شد

مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طبق دستورالعمل اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر شفاف‌سازی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در زیرپرتال، دومین کمیته شفاف‌سازی این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست کمیته شفاف سازی برگزار شد

عبدالحسین اعتماد افزود: شرح وظایف و ماموریت های سازمانی، سیاست ها و برنامه های سازمان، طرح ها و پروژه ها، گزارش بودجه و اعتبارات و عملکرد سنواتی و صورت هزینه ها و درآمدهای رویدادها و برنامه ها، معاملات، قراردادها، توافق نامه ها و تفاهم نامه ها و انتصابات مدیران، معاونین و روسای شهرستان از مفاد این دستور العمل می باشد.
وی تصریح کرد: مقرر شد نشست کمیته شفاف سازی هر دو هفته یکبار برگزار گردد تا عملکرد این اداره کل به طور شفاف در اختیار جامعه قرار گیرد.
مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: مدیرکل، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون فرهنگی، معاون هنری سینمایی، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی، رئیس اداره فرهنگی و کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعضای کمیته شفاف سازی هستند که در این نشست حضور داشتند.
گفتنی است در این نشست مباحث دستور العمل جهت فراهم نمودن استانداردهای لازم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار