کاراته کاران گیلانی چهار مدال پیشکسوتان کشور را کسب کردند

رشت(پانا)- کاراته کاران گیلانی در نهمین دوره مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور موفق به کسب چهار مدال شدند.

کد مطلب: ۸۸۳۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کاراته کاران گیلانی چهار مدال پیشکسوتان کشور را کسب کردند

دبیر هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در جریان این رقابت ها که در تهران پایان یافت، کاراته کاران گیلانی توانستند یک مدال طلا ، دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کنند که تیم گیلان نیز با مجموع این مدال ها در مکان پنجم تیمی قرار گرفت.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، در رده سنی 45 تا 49 سال در وزن 80- کیلوگرم محمد اکبری کاراته کار پیشکسوت گیلانی با برتری برابر حریفانش مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و مدال طلا را کسب کرد.
وی ادامه داد: همچین در همین رده سنی و در این وزن ، قدیر حسن پور دیگر کاراته کار شایسته گیلانی توانست مقام نایب قهرمانی را تصاحب کرده و مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.
وی بیان کرد: در رقابت های رده سنی 40 تا 44 سال وزن 80+ کیلوگرم نیز عبدالحسین احمدی دیگر کاراته کار گیلانی موق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و مدال نقره این دوره از رقابت ها را بر گردن آویخت.
دبیر هیات کاراته استان اضافه کرد: همچنین در رقابت های رده سنی 45 تا 49 سال و در وزن 75- کیلوگرم محمدعلی عطری از گیلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور شد.
در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور ، 166 ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در سالن ورزشی کبکانیان تهران با هم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار