معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل نیاز به مشارکت تمامی بخش ها دارد

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش استان گفت: قریب به 17 هزار و 793 نفر بازمانده از تحصیل در استان خراسان رضوی داشتیم که در دو مرحله شناسایی و جذب شدند و آموزش آن ها نیز آغاز شده است.

کد مطلب: ۸۸۳۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

ابوالحسن حقیقی در اجلاس روسای آموزش و پرورش این استان که چهارشنبه شب در مشهد برگزار شد گفت: از لحاظ درصد قبولی در دوره ابتدایی در سال های تحصیلی 94 و 95 در پایه اول و دوم در سطح استان رشد داشتیم اما در مجموع پایه ها وضعیت مطلوبی نداشتیم اما در سال های تحصیلی 95 و 96 با توجه به برنامه ریزی و تمرکزی که بر روی همه پایه ها صورت گرفت خوشبختانه در تمامی پایه ها شاهد رشد خوبی بودیم.

وی در خصوص کیفیت بخشی به تدریس دروس پایه های اول تا ششم گفت: تمام نواحی و شهرستان هایی که در این زمینه موفق بودند برای هر پایه یک کارگروه ویژه تشکیل دادند.

وی در زمینه طرح انسداد مبادی بیسوادی و افزایش پوشش تحصیلی گفت: قریب به 17 هزار و 793 نفر بازمانده از تحصیل در استان خراسان رضوی داشتیم که در دو مرحله شناسایی و جذب شدند و آموزش آن ها نیز آغاز شده است.

حقیقی با تاکید بر این که برای شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل تمامی دستگاه ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند تاکید کرد: برای کیفیت بخشی به فعالیت هایی که در این حوزه دنبال می کنیم نیز بسته های آموزشی ویژه ای طراحی و اجرا می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با اشاره به برخی از فعالیت ها و اقداماتی که در حوزه آموزش ابتدایی استان در راستای توسعه این بخش اجرایی شده است اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم سازمان را به سازمانی یادگیرنده تبدیل کنیم و امکان فعالیت های تازه همراه با خلاقیت و نوآوری را مهیا سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار