جشنواره میگو در استان بوشهر راه‌اندازی شود

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر با قدردانی از اعضای اتاق بازرگانی بوشهر در راه‌اندازی جشنواره خرما گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در عرصه صید و پرورش میگو، برای معرفی این توانمندی زمینه راه‌اندازی جشنواره میگو در استان بوشهر فراهم شود.

کد مطلب: ۸۸۳۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره میگو در استان بوشهر راه‌اندازی شود

عبدالکریم گراوند با تاکید بر توسعه فضای کسب و کار اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید ضمن برداشتن موانع، زمینه تسهیل ایجاد فضای کسب و کار در بخش‌های گوناگون را فراهم کنند.

گراوند با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بر توجه به تحقق مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: برای گذر از این شرایط نیاز به تقویت اتحاد و تامین خواسته‌های مردم است که در این راستا مسئولان و فعالان اقتصادی و تجاری نقش مهمی دارند.

استاندار بوشهر هنر مدیریت در نظام اسلامی را حل مشکلات دانست و تاکید کرد: هنر مدیریت ارائه راهکارها و حل مشکلات در بخش‌های مختلف است.

وی، با تاکید بر همکاری صاحبان صنایع، کشاورزی، بازرگانی و فعالان اقتصادی در برگزاری جشنواره خرما در دیگر استان‌ها گفت : با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در عرصه صید و پرورش میگو، برای معرفی این توانمندی زمینه راه‌اندازی جشنواره میگو در استان بوشهر فراهم شود که امید می‌رود اتاق بازرگانی بوشهر در این جشنواره پیشگام باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار