جــام قهرمانی فوتـسال مـدارس ابتدایی ایذه به تیم دبستان شهید تیرداد صاحب رسید

ایذه (پانا) - رقابت های قهرمانی فوتسال مدارس ابتدایی پسرانه شهرستان ایذه در سالن شهدای دانش آموزی برگزارو تیم دبستان شهید تیرداد صاحب قهرمان این رقابتها شد.

کد مطلب: ۸۸۳۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جــام قهرمانی فوتـسال مـدارس ابتدایی  ایذه به تیم دبستان شهید تیرداد صاحب رسید

رقابت های فوتسال مدارس ابتدایی پسران شهرستان ایذه از روز یکشنبه 9 دی با حضور 24 تیم، در 8 گروه برگزار شد که در نهایت پس از 32 بازی تیم های دبستان شهید تیرداد صاحب و دبستان فرهنگیان پس از شکست حریفان به فینال این رقابت ها راه یافتند.

دیدار پایانی این رقابت ها که با استقبال پر شور و کم سابقه اولیاء و دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش و مدارس همراه بود روز چهارشنبه راس ساعت 15 در سالن شهدای دانش آموزی اداره آ.پ برگزار شد و در پایان پس از تساوی 1 بر 1 در وقت قانونی، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضربات پنالتی تیم شهید تیرداد صاحب بود توانست با نتیجه 2 بر 1 نتیجه پنالتی ها را به نفع خودش رقم بزند و در مجموع با نتیجه 3 بر 2 تیم دبستان فرهنگیان را شکست دهد و ضمن کسب عنوان قـهرمانی جواز حـضور در رقابت های فوتسال مدارس استان خوزستان را نیز کسب کند.

گفتنی است پیش از این بازی دیدار رده بندی این رقابت ها بین دو تیم دبستان میرزای شیرازی و شهید مرید عالی محمودی برگزار شد که تیم دبستان شهید مرید عالی محمودی با پیروزی 4 بر 2 عنوان سوم این رقابت ها را کسب کرد.

در پایان این رقابت ها گشتاسب گلزاری معاونت آموزش ابتدایی ، مصطفی سواری کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آ.پ و مراد کرمی مدیر دبستان شهید تیرداد صاحب به نمایندگی از مدیران مدارس شرکت کننده در این رقابت ها نکاتی را پیرامون برگزاری این رقابت ها بیان کردند.

مراد کرمی ضمن تشکر از حضور گرم همه اولیا و دانش آموزان در سالن ورزشی، و قدردانی از همه تیم های مدارس حاضر در این رقابت ها، هدف از یرگزاری این رقابت ها را علاوه بر ورزش و سلامتی دانش آموزان، انجام کار گروهی و تیمی ، ایجاد روحیه همکاری، ایجاد نشاط و شادی و رقابت سالم در بین دانش آموزان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار