معاون هنری : فریادها برای چند اثر بلند می شود اما تعداد فراوان آثار دیده نمی شود

تهران (پانا) - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است، ممکن است از بین آثار فراوان هنری که اجرا می شود، تعداد بسیار کمی از نظر نظارتی جای بحث داشته باشد اما صدای آن بلند است و آن را برای حمله به خانواده محترم هنر و هنرمند به کار می برند.

کد مطلب: ۸۸۳۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون هنری : فریادها برای چند اثر بلند می شود اما تعداد فراوان آثار دیده نمی شود

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مدیران و مشاوران معاونت با تاکید بر صیانت و حمایت از فضای هنر گفت: با توجه به شرایط کشور و میزان اعتبار و بودجه که پاسخگوی ضرورت ها و نیازهای جامعه هنری نیست، معاونت امور هنری تلاش می کند از فضای هنر صیانت کند، الگوسازی کند، به اقتصاد هنر توجه کند و از سوی دیگر مورد نقدهایی نیز قرار بگیرد.

حسینی ادامه داد: تعداد برنامه های هنری در حوزه های تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی بسیار گسترش و افزایش یافته است، در مواردی که ممکن است تئاتر یا نمایشگاهی اندکی مورد انتقاد باشد، فریادها بلند می شود اما آن حجم از فعالیت ها و برنامه ها دیده نمی شود. بسیاری از مسایلی که درباره اجراهای موسیقی و تئاتر مطرح می شود به حواشی اجراها برمی گردد و مربوط به ساحت موسیقی و وظایف دفتر موسیقی نیست اما باز هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد نقد قرار می دهند.

همایون امیرزاده؛ رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که میهمان جلسه معاونت امور هنری بود، در این جلسه مطالبی را درباره سیاست ها و برنامه های مرکز روابط عمومی درباره اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان بیان کرد.

همچنین در این جسله مدیران و مشاوران معاونت امور هنری نظرات خود را درباره برنامه های معاونت امور هنری از جمله جشنواره های هنری فجر بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار