معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان:

هوشمند سازی مدارس موجب تسهیل یادگیری و کیفیت بخشی آموزشی می‌شود

زاهدان (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه کلاس هوشمند مدرسه شهید راحتی ناحیه 2 زاهدان گفت: هوشمند سازی کلاس‌ها یکی از اولویت های تجهیزاتی مدارس است که نقش موثری در تسهیل یادگیری و کیفیت بخشی آموزشی دارد.

کد مطلب: ۸۸۳۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
هوشمند سازی مدارس موجب تسهیل یادگیری و کیفیت بخشی آموزشی می‌شود

علیرضا سعیدی مهر در این مراسم با اشاره به اینکه هوشمند سازی مدارس نیاز آموزش و پرورش است افزود: هوشمند شدن مدارس ابتدایی نیاز نظام آموزشی کشور است و این مدارس باید از حداقل‌های امکانات و فناوری‌های نوین آموزشی برخوردارشوند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: افزایش انگیزه در محیط آموزشی، آشنایی و تربیت دانش آموزان با فناوری روز، دارا بودن وسایل کمک آموزشی هوشمند، صرفه جویی در مصرف کاغذ، دارا بودن اینترنت از مهمترین مزایای این بردها می باشد.

وی تصریح کرد: امروزه برنامه های آموزشی در مدارس سنتی، غالبا به صورت معلم محور بوده و با استعداد ها و تواناییهای دانش آموزان متناسب نمی باشد.

سعیدی مهر اظهار داشت: هوشمند سازی مدارس کمک می کند تا دانش آموز مهارت استفاده از فناوری های نوین را کسب کند و بدین ترتیب بتواند از اطلاعات و یافته های علمی استفاده نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار