معاون فرماندار خوسف : نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله در خوسف برپا می شود

خوسف ( پانا ) - به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله نظام در سالن ورزشی شهید نجفی خوسف برپا می شود.

کد مطلب: ۸۸۳۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار خوسف : نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله در خوسف برپا می شود

مسعود قلی زاده معاون فرماندار خوسف در این جلسه با تاکید بر حضور فعال همه دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در راه اندازی این نمایشگاه گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که مقایسه ای بین زیرساخت ها و خدمات قبل از انقلاب و 40 ساله نظام برای مردم به صورت کامل به نمایش درآید.


قلی زاده از دهیاران و شوراهای اسلامی نیز خواست تا دستاوردهای انقلاب را در روستا در قالب پارچه نوشته یا بنر در ورودی روستا نصب کنند.


او از مسئولان ادارات و نهادها خواست تا هر چه سریع تر پروژه های عمرانی و قابل افتتاح خود در دهه فجر را به فرمانداری اعلام کنند.در این جلسه همه دستگاههای اجرایی اعلام آمادگی خود را برای برپایی غرفه هایی از دستاوردهای 40 ساله ، وضعیت قبل از انقلاب در قالب عکس و فیلم ، نرم افزار و موارد مستند ، جنگ و دفاع مقدس ، اردوهای جهادی ، صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی و همچنین در قالب کتابچه برای بازدید همه مردم و بخصوص نسل نوجوان و جوان به نمایش گذارند و راویان نیز به تشریح برنامه های خواهند پرداخت.


محوریت نمایشگاه با مدیریت شهرداری و همکاری همه نهادها و ادارات شهرستان خواهد بود.


ایستگاه سیار صدور کارت ملی توسط اداره ثبت احوال ، مسابقه از وصیت نامه سیاسی الهی مرحوم امام (ره) و برپایی ایستگاههای سلامت از دیگر برنامه های جانبی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار