در گفت‌وگو با پانا

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: بازگشت محمد بنا برگ برنده کشتی فرنگی ایران است

تهران (پانا)- دستیار محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است حضور مجدد محمد بنا برگ برنده کشتی ایران خواهد بود اما موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی و زحمت دارد.

کد مطلب: ۸۸۲۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مربی تیم ملی کشتی فرنگی: بازگشت محمد بنا برگ برنده کشتی فرنگی ایران است

رسول جزینی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: مرحله نخست انتخابی تیم ملی برگزار شد و کشتی‌گیرهایی که در این رقابت به میدان رفتند نشان دادند پتانسیل و زمینه ملی‌پوش شدن را دارند. البته برخی اشکالات فنی هم وجود دارد، در هر حال کار خیلی سختی است و نیاز به زحمت و برنامه‌ریزی فراوان دارد.

وی ادامه داد: نمی‌توانم بگوییم که دستمان برای تکرار موفقیت‌های قبلی خالی است اما تا این پتانسیل به نیروی بالفعل تبدیل شود به برنامه‌ریزی منسجم نیاز داریم.

جزینی در ادامه درباره بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: فکر می‌کنم حضور محمد بنا در وضعیت فعلی برگ برنده کشتی ایران است. او مربی قابل قبولی است و خودش را سال‌ها وقف کشتی ایران کرده بنابراین حضور دوباره او مفید خواهد بود و می‌توانیم به روزهای خوب کشتی فرنگی برگردیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پاسخ به اینکه افتخارات المپیک لندن با حضور بنا دوباره تکرار می‌شود یا خیر، گفت: واقعا کشتی غیرقابل پیش‌بینی است، این رشته رکوردی نیست و داوری خیلی در این رشته می‌تواند تأثیر بگذارد. داور می‌تواند رنگ مدال یک کشتی‌گیر را تغییر دهد یا حتی مدال را از او بگیرد، اما همانطور که گفتم ما در ایران پتانسیل داریم اما رسیدن به شرایط ایده‌آل به برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نیاز دارد.

وی در خصوص حضور ملی‌پوشان با سابقه در تیم ملی اظهار کرد: در کشتی تا زمانی که کشتی‌گیر روی تشک نرود نمی‌توانیم در خصوص وضعیت او نظر بدهیم. ملی‌پوشان با سابقه تیم ملی از نظر تجربه حرف اول را می‌زنند اما از نظر بدنی باید ببینیم وضعیتشان به چه صورت است و مانند گذشته می‌توانند افتخارآفرینی کنند یا خیر؟ به هر حال راه برای آنها باز است اما نمی‌توانیم با اسم برای کشتی ایران مدال بیاوریم و باید همه شرایط را بسنجیم.

جزینی در پایان به وضع فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر وزارت ورزش و جوانان تکلیف فدراسیون کشتی را مشخص کند تا ثبت نام از نامزدها آغاز شود. دو سال دیگر تا المپیک زمان باقی نمانده و از همین حالا باید به فکر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار