فرماندار بوشهر:

اجرای طرح ایران مهارت بر حسب نیاز، تناسب و اقلیم باشد

بوشهر(پانا)_فرماندار بوشهرگفت : طرح ایران مهارت بر حسب نیاز، تناسب و اقلیم شهرستان تعریف واجرا شود.

کد مطلب: ۸۸۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ایران مهارت بر حسب نیاز، تناسب و اقلیم باشد

عباس جمشیدی در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت : در مورد طرح ایران مهارت، موانع و مشکلات اجرای آن به اداره کل و وزارت خانه اعلام شود.

فرماندار بوشهر تأکید کرد: گسترش و ارتقای دوره های کارآموزی در قالب این طرح بر حسب نیاز، تناسب و اقلیم شهرستان تعریف واجرا شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز گفت : مهم ترین برنامه ای که در این روزها به آن می پردازیم امتحانات نوبت اول است و از دیگر برنامه ها تقویت بنیه علمی دانش آموزان، ستاد اسکان، طرح ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم، کلاس نهج البلاغه و امام شناسی، کارگاه مهارت آموزی پیش دبستانی، کارگاه درس پژوهی، جشن سی و سه روزه قرآن درمقطع ابتدایی، مدرسه در دستان من ، طرح بازدید از مدارس و ستاد بزرگداشت مقام معلم می باشد.

روان دوست افزود: طرح ایران مهارت کارمشترک آموزش و پرورش و فنی حرفه ای است که برنامه ریزی هایی در این زمینه انجام شده است. این طرح در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحول در نظام آموزش رسمی می باشد.

وی ادامه داد: این طرح در متوسطه اول اجرا می گردد. شیوه نامه به مدارس ارسال شده و برای مدیران مدارس جلسات توجیهی برگزار گردیده است و از دانش آموزان برای رشته مورد علاقه آنان نیاز سنجی شد.

روان دوست اضافه کرد: امسال تمام مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی و ده درصد مدارس عادی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند. برای اجرای این طرح 174 پودمان در شهرستان بوشهر مشخص شده که بیشترین تنوع در استان است.

این مقام مسئول اظهار داشت: با مدیران تفاهم نامه منعقد شده و جلساتی با سازمان فنی حرفه ای در این خصوص تشکیل گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار