حجت الاسلام جوکار: شهرقدس نیروی انسانی متناسب به جمعیت خود ندارد

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در گردهمایی اقوام غرب استان تهران گفت: شهرقدس که درسایه شهر تهران قرار دارد زیبنده آن نیست که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی دارای محرومیت هایی از قبیل کمبود نیرو نسبت به تراکم بالای جمعیت داشته باشد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام جوکار: شهرقدس نیروی انسانی  متناسب  به  جمعیت خود ندارد

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار از مردم که با حضور پررنگ خود در مراسم گرامیداشت ۹ دی شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد و گفت: این حضور در سراسر کشوربه دشمن میگوید ما همیشه و همه جا پای انقلاب اسلامی هستیم و از آن حمایت میکنیم.
امام جمعه شهرقدس افزود: از مسئولین انتظار میرود که در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مسئولین گزارشی از دستاورد های انقلاب اسلامی به مردم ارائه کنند.

حجت الاسلام جوکار اظهار داشت: قدس،ملارد و شهریار با جمعیتی حدود بیش از یک میلیون نفر فقط یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و یکی از مطالبات مردم افزایش تعداد نمایندگان قدس،ملارد و شهریار است.

او در ادامه به مشکلات شهر اشاره کرد و بیان کرد: ما در این سه شهرستان مشکل کمبود فضای آموزشی وفضای بهداشتی و درمانی داریم و کمبود تخت بیمارستانی بیداد میکند.

به دلیل متراکم بودن جمعیت در این سه شهرستان به ویژه شهرستان قدس از لحاظ امنیتی و ترافیکی ما را دچار مشکل کرده است و کمبود نیرو نسبت به جمعیت این شهرستانها از دیگر مشکلات این سه شهرستان است.

او گفت: قطب صنعت خودرویی کشور در قدس است، بیش از ۷۰۰ واحد صنعتی تولید قطعات خودرو که رقم بالایی طلب دارند و رقم های اندکی نیز بدهکارند با این مشکلات دست و پنجه نرم میکنند و صورتشان را باسیلی سرخ نگه میدارند.

جوکار در خاتمه سخنانش گفت: امید است که نمایندگان مردم در بخش اختصاص بودجه به شهرهایی مثل شهرستان های قدس و ملارد و شهریار توجه ویژه ای کنند تا عقب ماندگی های این شهرستانها هرچه زودتر برطرف شود.

/خبرنگار : معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار