آیت الله خاتمی: فتنه گران تابلوی دشمنان ایران هستند

شهرری(پانا)- امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه هدف دشمنان براندازی نظام است، گفت: فتنه گران داخلی خود را خودی فرض می کنند، ولی در ضربه زدن به نظام همسو با دشمنان خارجی هستند.

کد مطلب: ۸۸۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله خاتمی: فتنه گران تابلوی دشمنان ایران هستند

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در تجمع مردم ری به مناسبت حماسه 9 دی در مسجد فیروزآبادی شهرری اظهار داشت: فتنه گران در طی هشت ماه ننگین در سال 88 هر فتنه شومی را برعلیه ولایت و مردم انجام دادند و هر مناسبت ملی و غیر ملی را به آشوب کشاندند.
او با بیان اینکه حوادث سال 88 یک دمل چرکین بود که سر باز کرد و با جراحی مردم ولایتمدار در 9 دی پایان پذیرفت، افزود: شبهه افکنی از دیگر توطئه های فتنه گران بود که دروغ ها را به پای رهبری می نوشتند.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فتنه گران تا حدی پیش رفتند که اهانت را به سیدالشهدا (ع) کشاندند و متاسفانه گروهی نیز آنها را همراهی کردند و به راحتی مکتب امام حسین(ع) را از یاد بردند.
او بیان کرد: بنا بر فرمایشات رهبری؛ دشمنان امسال همانند سال 88 خیالات باطلی دارند که یکبار دیگر با کمک مردم ولایتمدار این فتنه ها سرکوب می شود.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: هم اکنون توطئه دشمنان در 40 سالگی انقلاب پایان نپذیرفته و باید در این سالهای حساس بیش از گذشته مراقب جریان نفوذ باشیم.
او با بیان اینکه دشمنان بیرونی و درونی نظام همواره در کمین نشسته اند، گفت: باید به تمامی دکترین دفاعی تجهیز و همواره در برابر دشمنان آماده باشیم، چرا که دشمنان انقلاب برای مقابله با ولایت همواره بیدارند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه سران فتنه سرمایه اقتدار ایران را در سال 88 سوزاندند، اظهار داشت: جریانهایی که عکس امام (ره) را جلو قرار داده بودند اما در عمل عکس آرمان های امام (ره) عمل کردند.
او بیان کرد: دشمنان خارج هم در فتنه 88 همراه و همسوی فتنه گران داخل بودند و مصداق آن هم در نادیده گرفتن تحریم ها در زمان فتنه بود و بعد از ناکامی، تحریم ها را یکبار دیگر به جریان انداختند.
امام جمعه موقت تهران افزود: نظام اسلامی ایران به لطف خداوند در حال حرکت به قله است و این دشمنان ما هستند که در حال فروپاشی هستند.
او با بیان اینکه فتنه گران خواب تغیر قانون را برای انتخابات 1400 دیده اند، یادآور شد: به فتنه گران می گویم تا مادامی که یک فرد انقلابی در این کشور زندگی می کند، شما آرزوهایتان را به گور خواهید برد.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار