زنده شدن امید در دل زهرا

تبدیل خانه به مدرسه برای یک دانش آموز بازمانده از تحصیل

لالی (پانا ) - از مدت ها پیش که دانش آموز دختر کلاس اول مدرسه شهدا در لالی به علت بیماری خود توانایی حضور در جمع دانش آموزان را از دست داده بود مسئولین آموزش و پرورش شرایط تحصیل در منزل را برای او فراهم کردند.

کد مطلب: ۸۸۲۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
زنده شدن امید در دل زهرا

از مدت ها پیش دانش آموز دختر کلاس اول مدرسه شهدا در لالی به علت بیماری خود توانایی حضور در جمع دانش آموزان را از دست داده بود اما علاقه او به درس و مدرسه بسیار زیاد بود .

زهرای کلاس اولی که به علت بیماری خانه نشین شده بود امیدوار بود تا شرایطی فراهم شود و یا سلامتی او بهبود پیدا کند تا با حضور در مدرسه و کلاس درس به تحصیل بپردازد .

با توجه به این که شرایط تحصیل برای این دانش آموز در مدرسه عادی وجود نداشت مسئولین اداره آموزش و پرورش و مدرسه شهدا در اقدامی تصمیم گرفتند که این دانش آموز را در خانه پدری او با سواد کنند .

برای این کار هماهنگی های لازم صورت گرفت و همه امکانات از جمله کتاب ، میز و نیمکت ، تخته وایت برد و ... در اختیار دانش آموز قرار گرفت و همچنین یکی از آموزگاران پایه اول که تجربه زیادی در آموزش دانش آموزان کلاس اول داشت با قبول این کار به صورت روزانه برای آموزش این دانش آموز به خانه آن ها می رود .

این کار باعث شد زهرای کلاس اولی ، امید بیشتری به زندگی گرفته و نه تنها در درس های خود پیشرفت کند بلکه وضعیت بیماری وی هم رو به بهبود رود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار