1200 مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد از بخاری نفتی استفاده می کنند

پانا (یاسوج) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد، 1200 مدرسه و فضای آموزشی در این استان از بخاری نفتی استفاده می کنند.

کد مطلب: ۸۸۲۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
1200 مدرسه در  کهگیلویه و بویراحمد از بخاری نفتی استفاده می کنند

به گزارش ایسنا، جهان مهرابی با بیان اینکه عمده مدارس دارای بخاری نفتی در شهرهای کوچک و روستاهای استان هستند، گفت: بخاری نفتی پلار استاندارد است اما برای افزایش ضریب ایمنی در حال جمع‌آوری بخاری‌های نفتی هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استانداردسازی بیش از 20 مدرسه استان درحال مناقصه است که پیگیری هستیم تا مدارس استان از سیستم گرمایشی استاندارد استفاده کنند.

مهرابی گفت: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در دولت تدبیر و امید شروع شده و تا قبل از سال 1392 سیستم گرمایشی استاندارد در استان نداشته ایم.

او ادامه داد: مدارس جدید ساخته می شوند سیستم گرمایشی استاندارد و به‌روز دارند اما برای استانداردسازی مدارس قدیمی استان از سال 92 اقدام شده است که تاکنون سیستم گرمایشی 388 مدرسه در قالب 2188 کلاس درس استان استانداردسازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت سیستم گرمایشی فضای آموزشی استان اضافه کرد: در مدارس بزرگ از سیستم گرمایشی موتورخانه (شوفاژ)، کوچک‌تر پکیج و مدارس یک یا دو کلاسه و پیش ساخته از بخاری برقی تابشی و برقی استاندارد استفاده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار