برگزاری همایش مشاوران جوان با موضوع مهارت در ارتباط

تهران (پانا) - همایش مشاوران جوان با موضوع مهارت در ارتباط در سالن کنفرانس منطقه 13 برگزار شد .

کد مطلب: ۸۸۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مشاوران جوان با موضوع مهارت در ارتباط

همایش مشاوران جوان با موضوع مهارت در ارتباط با حضور حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه 13 ، سید محمد صادق حسینی سرپرست ارزیابی و عملکرد ، ذبیحی مشاور امور زنان و جوانان منطقه و گدایلو از مشاوران منطقه در سالن کنفرانس منطقه 13 برگزار گردید .

در این همایش ابتدا حسینی مدیر منطقه ، ضمن عرض خیر مقدم ، در خصوص توجه جدی به دانش آموزان و تلاش در کاهش آسیبهای اجتماعی مطالبی را بیان کرد . ایشان به جلسه شورای هماهنگی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی که با حضور مسئولان محلی منطقه برگزار گردید اشاره کرده و ابراز داشت همه نهادهای یک منطقه باید دغدغه آسیبهای اجتماعی را داشته و به آن توجه ویژه نمایند . قسمت اعظم ایجاد این مشکلات از عدم ارتباط صحیح افراد خانواده و جامعه و عدم مهارت گفتگو و ابراز محبت و جاذبه در خانواده می باشد .

حسینی سرپرست ارزیابی عملکرد و مشاور جوان سابق منطقه بیان نمود : ساختار خانواده ها و برنامه های آموزش و پرورش و چالشهای موجود در هر منطقه با توجه به شرایط اجتماعی و جغرافیایی و اقتصادی آن منطقه متفاوت می باشد و بر همین اساس اهداف مشاوران جوان منطقه سیاست گذاری می شود .ایشان به تشریح سه کارگروه طرح و برنامه ، آموزش و پژوهش ، فرهنگی و اجتماعی پرداخته و هر یک از مدعوین ، همکاری در حداقل یکی از کارگروههارا به عهده گرفتند .

گدایلو از مشاوران منطقه ضمن تبیین موضوع مهارت در ارتباط گفت : 75 درصد ارتباطات افراد کلامی است .اما افراد جامعه تا چه اندازه ارتباط صحیح را آموخته و بکار می گیرند ؟ ایشان در ادامه بیان نمود ، هر معلم میتواند یک مشاور خوب برای دانش آموز باشد به شرط آنکه گوش کردن صحیح را دانسته و حد و مرز ارتباط را رعایت کند . در ادامه شیوه های صحیح ارتباط موثر را تشریح کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار