روابط انسانی مثبت را به یک فرهنگ سازمانی تبدیل کنیم

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: روابط انسانی مثبت را به یک فرهنگ سازمانی تبدیل کنیم.

کد مطلب: ۸۸۲۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
روابط انسانی مثبت را به یک فرهنگ سازمانی تبدیل کنیم

احمد ناصری در همایش کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان عملکرد روابط عمومی استان و مناطق و نواحی را در انعکاس فعالیت ها و توفیقات آموزش و پرورش مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: روابط عمومی ها با تجزیه و تحلیل اطلاعات و انتقال بموقع آن ها می توانند مشاوران خوبی برای مدیران باشند.

او اظهار داشت: با اطلاع رسانی بموقع در ابعاد مختلف و نیز در بین افکار عمومی، بستر برای اجرای هر چه بهتر سیاست های وزارت آموزش و پرورش مهیا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ارتباط و تعامل روابط عمومی یک دستگاه می توانددر پیشبرد اهداف عالی سازمان موثر باشد افزود : حضور و ارتباط دوسویه با مخاطبین و بخصوص اصحاب رسانه تاثیر .بسزایی درموفقیت یک دستگاه را بهمراه خواهد داشت.

ناصری با بیان اینکه افکار سنجی یکی از وطایف روابط عمومی هاست گفت: افکار سنجی در بین آحاد مردم نشان می دهد که تا چه میزان برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش مورد اقبال واقع شده است.

به گفته او روابط عمومی ها باید در کنار مردم جامعه باشند تا بازتاب تحولات آموزش و پرورش در جامعه را پیش بینی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به روش های اطلاع رسانی جدید خاطر نشان کرد: تخصصی و به روز بودن در حوزه روابط عمومی مقوله مهم دیگری است که توجه به آن می تواند حوزه اطلاع رسانی و خبر و همچنین نقش روابط عمومی ها را برجسته کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار