امام جمعه خوسف : 9 دی تولد دوباره انقلاب است

خوسف (پانا) ـ حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه 9 دی تولد دوباره انقلاب است ، افزود: حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است که در سال 88 کار کردند کارستان و جوهره و حقیقت ملت نشان داده شد و اعلام کردند که پای ارزش ها و آرمان های نظام و ولایت هستند.

کد مطلب: ۸۸۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خوسف : 9 دی تولد دوباره انقلاب است

امام جمعه خوسف با تسلیت ارتحال آیت ا... شاهرودی گفت: آیت ا... شاهرودی از شخصیت های برجسته و ثابت قدم انقلاب بود که با داشتن مسئولیت خطیر تا آخر عمر پای آرمان های نظام ماند.


حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه 9 دی تولد دوباره انقلاب است ، افزود: حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است که در سال 88 کار کردند کارستان و جوهره و حقیقت ملت نشان داده شد و اعلام کردند که پای ارزش ها و آرمان های نظام و ولایت هستند.


شاهبیکی افزود: در فضای غبار آلود هشت ماه فتنه 88 بود که مرزها مشخص شد و دوست و دشمن از هم جدا شدندکه باید از این حماسه ها درس عبرت بگیریم و برای نسل جدید یادآوری شود که دشمن با همدستی معاندان داخلی نظام چه حوادثی را بر سر مردم ، نظام ، اسلام و مکتب اهل بیت (ع) آوردند و با کشته سازی و حوادث مختلف به اصل نظام حمله کردند که با هوشیاری و بصیرت مردم در لبیک به ندای رهبری بساط آنها برچیده شد.


وی یادآور شد باید عبرت های 9 دی را مرور کنیم و از کید دشمن غافل نباشیم، بهانه دست آنها ندهیم ، چون برای ما برنامه دارند ، باید قدرت و قدر رهبری را بدانیم و بصیرت خود را بالا ببریم تا ولی تنها نماند.

خطیب جمعه خوسف اشاره ای هم به دستاوردهای 40 ساله انقلاب و مقایسه موقعیت کنونی انقلاب با آرمان های صدر انقلاب کرد و گفت: آنچه که باید به آن توجه کنیم موقعیت کنونی و قدرت منطقه ای کشور ماست که باعث شده هیمنه آمریکا در منطقه شکسته و از عراق و سوریه بیرون رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار