آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از روند جذب رضا قوچان‌نژاد تا مدافع لژیونر ایرانی

تهران (پانا) - در بین سه بازیکنی که برانکو نام آنها را در لیست خرید نیم فصل قرار داده است، تنها حضور یک نفر قطعی شده و یک گزینه هم قرار است تا صبح فردا جواب نهایی را به باشگاه بدهد.

کد مطلب: ۸۸۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از روند جذب رضا قوچان‌نژاد تا مدافع لژیونر ایرانی

پرسپولیس که با اشتباه مدیران گذشته‌اش و مهدی طارمی از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بود، هر چند باز هم به روند خوبش را ادامه داد و توانست ضمن فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا، مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هم باشد، اما با باز شدن پنجره نقل و انتقالات برانکو قصد دارد تیمش را بیش از گذشته تقویت کند.

پرسپولیس پیش از این با سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی و سعید کریمی قرارداد بسته بود اما برانکو قصد دارد بیش از این بازیکن وارد تیمش کند تا روزهای پرفشار نیم فصل اول برای این تیم فراموش شود. در همین راستا پیش از این نام رضا قوچان نژاد، سینا مریدی و محمد نادری برای حضور در پرسپولیس شنیده می‌شد که پس از مذاکره با این سه نفر، هر کدام وضعیت متفاوتی دارند.

یک منبع آگاه درباره روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این سه بازیکن اینگونه به پانا توضیح داد: روند مذاکرات با رضا قوچان نژاد خوب بوده، هر چند یکی از رسانه‌های قبرس اعلام کرده بود باشگاه آپوئل با جدایی او مخالف است اما با توجه به اینکه برای جدایی او مخالفتی وجود نداشت باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره با این مهاجم مطرح فوتبال ایران شد.

وی درباره قوچان نژاد گفت: پرسپولیس پیشنهادش را به قوچان‌نژاد داده است، اما قوچان‌نژاد از باشگاه زمان خواسته تا درباره برخی مسائل شخصی مشورت کند اما قرار است تا امشب یا نهایتا فردا صبح جواب باشگاه را بدهد. اگر پاسخ او مثبت باشد که طی چند روز آینده قراردادش امضا می‌شود اما اگر جواب منفی باشد، گزینه‌های دیگری برای باشگاه وجود دارند که مذاکره با آنها آغاز می‌شود.

اما آخرین وضعیت محمد نادری مدافع ایرانی تیم کورتجیک به این صورت است: روند مذاکرات با مدیر برنامه‌های نادری خوب پیش رفته و مشکلی برای حضور او در ایران وجود ندارد. تا یکشنبه نادری به تهران خواهد آمد و قراردادش را باشگاه امضا می‌کند. قرارداد او بصورت قرضی است و تا پایان فصل برای تیم بازی خواهد کرد.

سینا مریدی دیگر گزینه مدنظر برانکو بوده، اما به نظر می‌رسد پرونده پرسپولیسی شدن او بسته شده است. این منبع آگاه درباره هافبک فولاد خوزستان گفت: مریدی با فولاد قرارداد داشت و پرسپولیس باید ابتدا با باشگاهش مذاکره می‌کرد. پیشنهاد جذب مریدی به فولاد خوزستان ارائه شد اما افشین قطبی با این انتقال مخالف بود و با این وضعیت حضور او در پرسپولیس منتفی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار