واکنش رئیس فدراسیون دوومیدانی به عدم استخدام مربی خارجی برای احسان حدادی

(پانا) - مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی وضعیت اقتصادی کشور و گران شدن ارز را عامل اصلی تغییر برنامه‌های تیم‌های ملی دوومیدانی ایران پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش رئیس فدراسیون دوومیدانی به عدم استخدام مربی خارجی برای احسان حدادی

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در واکنش به اظهارت احسان حدادی مبنی بر اینکه فدراسیون دوومیدانی برای او مربی پیدا نکرده است، گفت: خوشبختانه ما قبل از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا برنامه‌ریزی خیلی خوبی داشتیم و همه ورزشکاران ما با مربیان طراز اول کار کردند و اردوهای برون‌مرزی در کشورهای آلمان، فرانسه، لهستان و آمریکا تشکل شد و نتیجه‌اش هم این شد که دو طلا و یک نقره در جاکارتا به دست آوردیم و یکی از فدراسیون‌های موفق کاروان ایران در این رقابت‌ها بودیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: اما الآن شرایط در مقایسه با زمان آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی 2018 فرق کرده است. وضعیت اقتصادی کشور و شرایط ارزی کار را خیلی سخت کرده است و ما باید طبق آن برنامه‌ریزی کنیم. البته این شرایط نباید برنامه‌های ما را تحت شعاع قرار دهد و همانطور که گفتم ما متناسب با این وضعیت برنامه‌ریزی می‌کنیم.

کیهانی در پاسخ به اینکه حدادی اعلام کرده بود می‌توانست از مربی خارجی‌اش درآمدزایی گفت: ما برای احسان حدادی با فاصله زیادی از دیگر ورزشکاران برنامه‌ریزی کردیم البته همانطور که گفتم این برنامه‌ریزی‌ها متناسب با وضعیت اقتصادی موجود در کشور بوده است. تمام تلاشمان این است که بهترین شرایط برای حدادی، کیهانی، تفتیان، مرادی و سایر ملی‌پوشان دوومیدانی ایران به وجود آوریم تا آنها بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان تأکید کرد: اردوهای ما از ابتدای آبان شروع شده و در رده سنی نوجوانان و جوانان مسابقات مهمی را پیش رو داریم و امیدواریم که دوومیدانی کارهای ما در رده‌های پایه بهترین نتیجه را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار