رئیس پلیس پایتخت خبر داد

دستگیری بیش از 1000 سارق، مالخر و قاچاقچی مواد مخدر در طرح رعد 20

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت گفت در بیستمین مرحله از اجرای طرح رعد، یک هزار و 350 سارق،‌ مالخر، قاچاقچی کالا ، خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد جمع‌آوری و دستگیر شده‌اند.

کد مطلب: ۸۸۱۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری بیش از 1000 سارق، مالخر و قاچاقچی مواد مخدر در طرح رعد 20

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به جزئیات اجرای طرح رعد 20 گفت: در این طرح، 19 ­باند سرقت متلاشی و 572 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در این طرح 998 پرونده مرتبط با سرقت در دوایر قضایی تشکیل و اموال مسروقه کشف و سارقان آنها دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه 7 هزار و 600 قطعه کالای سرقتی کشف و تعدادی از اموال مسروقه به مال باختگان تحویل شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده را 7 میلیارد و 777 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: در اجرای این طرح 209 خرده‌ فروش مواد مخدر نیز از کوچه‌ها، خیابان‌ها و پارک‌ها جمع‌آوری و 20 کیلوگرم مواد مخدر از آنان کشف شد و542 معتاد متجاهر از معابر عمومی جمع آوری و اقدامات لازم درباره بازگشت به جامعه انجام شده است.

رئیس پلیس پایتخت به انهدام 4 باند قاچاق و دستگیری 27 قاچاقچی کالا اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی اموال قاچاق مکشوفه در این طرح 3 میلیارد و 316 تومان برآورد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار