در گفت‌وگو با پانا

سرمربی تیم ملی تکواندو: قبل از اینکه نقد کنند باید بدانند ملی‌پوشان ربات نیستند

تهران (پانا) – فریبرز عسگری، سرمربی تیم ملی تکواندو ایران، درباره انتقادات از تعطیل شدن اردوی تیم ملی در نیمه دوم دی توضیح داد.

کد مطلب: ۸۸۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی تکواندو: قبل از اینکه نقد کنند باید بدانند ملی‌پوشان ربات نیستند

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضعیت تیم ملی تکواندو گفت: ما قرار است به مدت سه روز بین دو هفته از رقابت‌های لیگ برتر که از 13 دی تا 15 است انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم و بعد از آن تکواندوکاران با یک برنامه هوازی به استان‌های خود برمی‌گردند و دوباره از ابتدای بهمن در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد و کار را به صورت جدی دنبال می‌کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: مهم‌ترین رقابت پیش روی تکواندو ایران رقابت‌های قهرمانی جهان است و ما باید از همین حالا برای آن مسابقه مهم آماده شویم اما باید وضعیت تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی را هم در نظر بگیریم. برخی تکواندوکاران تیم ملی از ابتدای سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند و از حجم سنگین مبارزات خسته شده‌اند. ما باید قبل از اینکه درباره تعطیلی اردو نقد کنیم به این نکته توجه داشته باشیم که ملی‌پوشان ربات نیستند که بدون وقفه تمرین داشته باشند، آنها هم نیاز به استراحت دارند. ما نباید آنها را تمرین زده کنیم بلکه باید وضعی فراهم کنیم که با انگیزه در تمرینات حاضر شوند.

عسگری افزود: به همین دلیل پس از رقابت‌های انتخابی 15 روز به آنها استراحت می‌دهیم و دوباره کار را به صورت جدی از ابتدای بهمن آغاز می‌کنیم،البته باید سخت تلاش کنیم و بیشتر از امروز زحمت بکشیم.

وی در پایان عنوان کرد: رقابت‌های جهانی و المپیک 2020 توکیو دو هدف اصلی فدراسیون است و تکواندوی ایران در این دو رویداد مهم تنها با همدلی و کمک همه اعضای خانواده تکواندو موفق خواهد شد. ما تمامی نقدها را به کار و عملکردمان می‌پذیریم و امیدواریم کسانی هم که منتقد ما هستند به فکر تکواندو باشند و نقدهای سازنده ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار