عمادی: اگر سطح مهارتی دانش‌آموزان بالاتر رود کنکور هم حذف می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر تحقق کاردانی پیوسته در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
عمادی: اگر سطح مهارتی دانش‌آموزان بالاتر رود کنکور هم حذف می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، عبدالرسول عمادی در گردهمایی مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان‌های عباس‌آباد، سیمرغ استان مازندران گفت: «سند تحول بنیادین میثاق ملی در اجرای نظام تعلیم و تربیت کشور است. انسان در این سند در تراز اسلامی معرفی شده است.»

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «در نگاه رهبری تربیت معلم مهم‌ترین موضوع در نظام تعلیم و تربیت است، مدیران استان‌ها باید به تربیت معلم و تحول در دانشگاه فرهنگیان توجه لازم را داشته باشند.»

او افزود: «مسائل و مشکلات آموزش ‌و پرورش نیازمند اقدام عملی است، وزارت آموزش و پرورش بر تحقق کاردانی پیوسته در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش تاکید دارد. اگر هنرآموزان هنرستان‌ها همان رشته‌ خود را در مقطع کاردانی ادامه دهند که در هنرستان تحصیل می‌کرده‌اند، برکات زیادی برای ما خواهد داشت.»

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: «اگر سطح مهارتی دانش‌آموزان بالاتر رود خود به خود کنکور هم حذف خواهد شد چراکه آنها ماهر می‌شوند و دیگر به دنبال رشته‌های دانشگاهی نیستند که پس از فارغ‌التحصیلی بیکار باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار