سرپرست استانداری یزد تأکید کرد:

اطلاع رسانی ‌مناسب به مردم و جلب مشارکت آنها در برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب

یزد (پانا) - سرپرست استانداری یزد با تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی و مشارکت مردم در برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر، گفت: لازم است در عین باشکوه برگزار شدن برنامه ها صرفه جویی مالی در هزینه ها نیز مدنظر مسئولان دستگاه‌های استان قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۸۰۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اطلاع رسانی ‌مناسب به مردم و جلب مشارکت آنها در برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب

شنبه شب یکم دی ماه نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور "آیت الله ‌محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "سیدابوالفضل موسوی" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و اعضای این ستاد در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.
سرپرست استانداری یزد در این نشست با اشاره به تعیین مهلت برای ارائه برنامه‌های دهه فجر توسط ادارات استان، ‌بیان کرد: تمام دستگاه‌های استان باید تا سه روز آینده برنامه‌های خود را به ستاد بزرگداشت یوم الله دهه فجر استان ارائه کنند.
"‌محمدعلی طالبی" با بیان اینکه از ابتدای آغاز فعالیت شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بحث ارزیابی و نظارت دستگاه‌ها در دستورکار قرار گرفته است، ادامه داد: اطلاع‌رسانی مستمر و مناسب به اقشار مختلف جامعه ضروری و لازم است مردم در جریان فعالیت ها و برنامه های شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرند.
وی استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای جذب مشارکت در مراسم و دعوت عمومی برای شرکت در جشن‌های انقلاب اسلامی را یکی از موارد بااهمیت دانست و افزود: برنامه‌ها و خدمات ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی در حوزه های مختلف باید به سمت قشرهای کمتر برخوردار جامعه سوق داده شوند.
طالبی با بیان اینکه برخی برنامه های کارگروه های شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قابلیت اجرا در طول سال را دارند، خاطرنشان کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌ها مردم نهاد و مشارکت مردم در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر،‌ بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست استانداری یزد در پایان سخنان خود گفت: در عین باشکوه برگزار شدن برنامه ها صرفه جویی مالی در هزینه ها نیز ‌باید مدنظر مسئولان دستگاه‌های استان باشد.
گفتنی است در این نشست مسئولان و روسای کارگروه های شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌های کارگروه های تحت مسئولیت خود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه های ایام الله دهه فجر در استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار