تقدیراز برگزیدگان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان لرستان

خرم آباد (پانا) - ازبرگزیدگان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان، با حضور مدیرکل آموزش وپرروش ، معاونت پژوهش و برنامه ریزی و اداره تحلیل محتوای آموزشی در سالن گروه های آموزشی اداره کل تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۸۰۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیراز برگزیدگان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان لرستان

، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: یکی از سیاست‌های نظام آموزشی و دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین تولید و استفاده هوشمندانه محتوای الکترونیکی آموزشی است .

علی عبدی پور گفت: درآموزش وپرورش تولید محتوای الکترونیکی مانند بسیاری از فناوری های نوین در تلاش است که از همه توان فناوری و اطلاعات و ارتباطات برای منافع نظام های آموزشی مختلف بهره گیرد.

مریم کرمی رئیس گروه تحلیل و محتوای آموزشی اداره کل آموزش و پرروش لرستان ، در این همایش بر ضرورت و حمایت از تولید محتوای الکترونیکی با توجه به تغییرات شگرف فناوری و اطلاعات و برشمردن مزایایی محتویات فناوری نسبت به محتوای سنتی کتب تاکید کرد.

وی افزود: 308 اثر به دبیرخانه جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان لرستان ارسال شد، که از این تعداد 5 نفراز برگزیدگان کشوری و22 نفر از فرهنگیان ، دانش آموزان و دانشجویان برگزیده شایسته تقدیر در جشنواره شده اند.

رئیس گروه تحلیل و محتوای آموزشی گفت: زمینه‌سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی‌سازی مواد و منابع متنوع یادگیری،‌ توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره‌برداری از مواد و رسانه‌های یادگیری مراکز و منابع متنوع یادگیری و همچنین ایجاد زمینه استفاده از مواد و رسانه‌های آموزشی مبتنی بر فناوری‌های آموزشی در فرایند یاددهی و یادگیری است.

کرمی افزود : در برنامه های بعدی جشنواره باید بستر های لازم را طوری تعریف کرده که مشارکت گسترده فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان نقش موثرتری در فناوری و اطلاعات همراه با خلاقانه بودن ، متاسب بودن آثار ، و قابلیت نصب و اجرا بودن آثار ارسالی در نظام آموزشی باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار