آموزش و پرورش عنوان غرفه‌ی برتر نمایشگاه پژوهش و فناوری استان کرمانشاه را کسب کرد

کرمانشاه (پانا) - به منظور تجلیل از حمایت ارزشمند در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته‌ی پژوهش و فناوری و فن بازار استان کرمانشاه به عنوان غرفه‌ی برتر، از مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه قدردانی شد.

کد مطلب: ۸۸۰۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش عنوان غرفه‌ی برتر نمایشگاه پژوهش و فناوری استان کرمانشاه را  کسب کرد

محمد ابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی و جانشین رییس ستاد هفته‌ی پژوهش و فناوری استان کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر به مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از وی تقدیر کرد. متن تجلیل از مجید یزدان‌پناه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید یزدان‌پناه

مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کرمانشاه

سلام علیکم

دانایانی که راز دانش را به هرگونه زبان گرد کردند و گرامی داشتند، پیوسته ﻣﻨﺸﺄ اثر و سرآمد بوده‌اند. بی‌گمان رسیدن به قله‌ی رفیع دانش، پژوهش و فناوری با تلاش برآمده از جان پژوهشگران متعهد، باایمان و توانا میسر خواهد شد.

نتیجه‌ی بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده‌ای پرنشاط و زیباست. اینک فرصت را مغتنم شمرده و به منظور تجلیل از حمایت ارزشمندتان در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته‌ی پژوهش و فناوری و فن بازار استان کرمانشاه به عنوان غرفه برتر از جنابعالی قدردانی می‌نماییم.

امیدواریم که در پیمودن راه دانش و خرد، بیش از پیش مایه‌ی افتخار و ﻣﻨﺸﺄ نوآوری‌های متعدد باشید و در تلاش برای رسیدن ایران اسلامی به افق‌های نوین در علم، دانش و فناوری، همای سعادت سایه‌گستر مرادتان گردد.

محمد ابراهیم اعلمی آل آقا

رییس دانشگاه رازی و جانشین رییس ستاد هفته‌ی پژوهش و فناوری استان کرمانشاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار