ارائه خدمات مناسب حمل و نقل درون و برون شهری استان یزد به برنامه ریزی دقیق نیازمند است

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: فصل مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و حمل و نقل بار و مسافر در شهرداری یزد بر مبنای شفاف سازی، تسهیل و بهبود خدمات ایجاد شود.

کد مطلب: ۸۸۰۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مناسب حمل و نقل درون و برون شهری استان یزد به برنامه ریزی دقیق نیازمند است

« محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد حضور یافت و بر برنامه ریزی دستگاه های متولی برای ارائه خدمات حمل و نقل برون شهری و درون شهری مناسب در استان تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با گرامیداشت هفته حمل و نقل و قدردانی از تلاش فعالان این عرصه به ویژه رانندگان گفت: صنعت و اقتصاد حمل و نقل به عنوان بخشی از تولید و مصرف در کشور نقش اساسی برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه کالا و مسافر دارد.
«محسن صادقیان» افزود: ارائه خدمات مناسب در این عرصه به برنامه ریزی و شناسایی نیازها در بخش های مختلف وابسته است و نهادهای متولی باید برای ایجاد هماهنگی بین بخشی در ارائه خدمات برون شهری و درون شهری تلاش نمایند.
صادقیان خاطرنشان کرد: ایجاد شفافیت و تسهیل خدمات در بحث بار و مسافر شهرداری با بهره گیری از خدمات الکترونیک و بستر های اینترنتی قابل تقویت است و تجربه های موفقی برای این موضوع در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان وجود دارد.
وی اظهار داشت: در موضوع خدمات بار و مسافر برخی فعالیت ها بدون مجوز و یا نظارت صورت می گیرد و شفافیت در این زمینه نیازمند توجه جدی برای تکمیل بانک اطلاعاتی می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بیان کرد: فصل مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان حمل و نقل بار و مسافر درشهرداری ایجاد شود تا بر این اساس نیاز به خدمات، کنترل و نظارت جامع در استان امکان پذیر شود.
صادقیان در پایان گفت: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور مشکلاتی را برای فعالان عرصه حمل و نقل به وجود آورده که در استان به دنبال این هستیم تا نیاز و خدمات مورد توجه این حوزه را به صورت مناسب عرضه کنیم که در این راستا به ویژه در بحث لاستیک اقدامات خوبی در ماه‌های آینده رقم خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار