بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی در پی آتش‌سوزی مدرسه زاهدان

تهران (پانا) - در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی اخیر پیش‌دبستانی و دبستان اسوه حسنه در استان سیستان و بلوچستان، کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی در پی آتش‌سوزی مدرسه زاهدان

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی، متن بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی اخیر پیش‌دبستانی و دبستان اسوه حسنه در استان سیستان و بلوچستان، به شرح زیر است:

با توجه به اینکه این حادثه زمانی رخ داده است که مربی و هیچ یک از مسؤولان آموزشگاه در کلاس حضور نداشتند و البته سهل‌انگاری و کم‌کاری برخی از ایشان توسط دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان محرز شده است، تقاضای برخورد قاطعانه با تمامی افرادی که در وقوع این حادثه تلخ نقش داشتند را داریم.

باعث سرافکندگی است که هنوز بخاری نفتی، جزء وسایل گرمایشی مدارس است که استفاده از این دست ابزار جهت گرم ساختن محیط کاملاً مغایر با مسائل ایمنی بوده و از طرفی تمامی سرمایه انقلاب اسلامی، همین دانش‌آموزانی هستند که متاسفانه شاهد جان باختن ۴ تن، عزادار شدن خانواده‌های ایشان و آسیب دیدگی تعدادی دیگر بودیم.

مهم‌ترین وظیفه تمامی ارگان‌های مرتبط با این موضوع جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی است که نه تنها آسیب مالی بلکه جان فرزندان این مرز و بوم را تهدید می‌کند که این امر تنها با رسیدگی و نظارت مستمر بر رعایت اصول ایمنی، خاصه در رابطه با سیستم گرمایشی مدارس کشور، به خصوص استان‌های محرومی همچون سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد.

کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی، با تمام توان، آمادگی کامل خود را در جهت همکاری و مشارکت خود در جهت پیشگیری از این حوادث اعلام می‌دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار